اخبار داغ

عضو مجلس خبرگان رهبری:

ملت ایران با حضور در 22 بهمن عدم سازش با آمریکا را اثبات کرد

ملت ایران با حضور در 22 بهمن عدم سازش با آمریکا را اثبات کرد
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: ملت شریف ایران در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند تفکری را می‌خواهند که به اسلام نزدیک تر باشد و اهل سازش با آمریکا نباشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت خبری ثامن؛حجت‌الاسلام و المسلمین عسکر دیرباز ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه که در مصلی قدس برگزار شد، اظهار داشت: تفکر انقلابی  می‌خواهد هر چه بیشتر به احکام اسلام نزدیک تر شویم و در برابر آمریکا بایستیم.

وی افزود: ملت شریف ایران در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند تفکری را می‌خواهند که به اسلام نزدیک تر باشد و اهل سازش با آمریکا نباشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مشکل اشتغال در جامعه گفت: جوانان پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه با مشکل بیکاری مواجه می‌شوند و وضعیت اشتغال در جامعه مناسب نیست.

رئیس دانشگاه قم بیان داشت: باید مدیران کشور و استان قم برای فراهم کردن زمینه اشتغال جوانان در جامعه تلاش کنند، دولت نیز باید جلوی ورود کالای قاچاق به کشور را بگیرد.

وی  ابراز داشت: مراجع تقلید بارها به بانک‌ها در خصوص ربا هشدار دادند، مال حرام موجب مستجاب نشدن دعاها می‌شود و باید مراقب باشیم که مال حرام وارد زندگی هایمان نشنود، خطبا باید در ایام فاطمیه بیشتر به بحث‌های حجاب و عفاف توجه کنند.


دیرباز افزود: در یک سال گذشته وضعیت حجاب و عفاف در قم در مواردی رو به بدترشدن رفت، نباید نسبت به این وضعیت ساکت باشیم، اگر نسبت به وضعیت حجاب و عفاف در قم بی تفاوت باشیم، ماه به ماه و سال به سال وضعیت بدتر می‌شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: دانشگاه قم   9 هزار دانشجو، 300 عضو هیأت علمی و 400 کارمند دارد، ابتدا فعالیت این دانشگاه به عنوان مدرسه عالی قضایی طلاب شروع شد و سپس به دانشگاه جامع ارتقا پیدا کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سایت خبری ثامن,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

رئیس دانشگاه قم بیان داشت: بین دانشجویان و کارمندان دانشگاه تفکیک جنسیتی صورت گرفته است و به دنبال تداوم همین الگو در آینده هم هستیم، بسیاری از خانواده‌های قمی خواهان درس خواندن فرزندان شان در دانشگاه قم هستند.

دیرباز افزود: این دانشگاه یک دانشگاه جامع است که نیاز به حمایت مراجع عظام تقلید و مردم متدین قم دارد، کمیته اقتصاد مقاومتی در دانشگاه قم تشکیل شده است و برای پیاده کردن این نوع اقتصاد در دانشگاه تلاش می‌کنیم، کار ما در دانشگاه قم تربیت جوانانی است که جامعه را بیش از پیش به سوی اسلام هدایت کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: از نیروی انتظامی تقاضا می‌کنم که بیشتر مراقب وضعیت حجاب و عفاف در قم باشد و بیش از پیش در این خصوص تذکر بدهد، نباید نسبت به وضعیت حجاب و عفاف در این شهر بی تفاوت باشیم.

,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه