اخبار داغ

مدیر صندوق کار آفرینی امید شهرستان بهمئی خبر داد:

افزایش چشمگیر اعتبارات صندوق کار افرینی امید در سال95

افزایش چشمگیر اعتبارات صندوق کار افرینی امید در سال95
مسئول صندوق کار آفرینی امید شهرستان بهمئی با اشاره به رشد سه برابری پرداخت تسهیلات امسال نسبت به سه سال گذشته، اولویت پرداخت تسهیلات این صندوق را توجه به نیازمندی های مردم در طرح های پیشنهادی عنوان کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛مدیرصندوق کار آفرینی امید شهرستان بهمئی  ظهر امروز در مصاحبه با آوای ماغر عملکرد این صندوق را در حوزه اشتغال و ازدواج تشریح کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای ماغر,

 

,

ارسلان عرب پور گفت:تسهیلات صندوق کارآفرینی امید به صورت قرض الحسنه  بوده و پرداخت تسهیلات در شهرستان بهمئی با توجه به نیازمندی های موجود در  شهرستان می باشد.

, :,

 

,

وی گفت: از ابتدای سال 95 صندوق شهرستان بهمئی، حمایت از کارگاه های زودبازده و تامین نیازمندی های شهرستان در اولویت خود قرار داد.

,

 

,

عرب پور خاطرنشان کرد: در این راستا به متقاضیانی که طرح های تولیدی یا خدماتی مورد نیاز مردم شهرستان را ارائه دادند، تسهیلات قرض الحسنه پرداخت کردیم.

,

 

,

وی افزود: دامداران شهرستان بهمئی در حوزه روستایی و عشایری همیشه با مشکل واکسیناسیون دام مواجه بودند و این کار در گذشته توسط کارشناسان شهرستانهای همجوار انجام می شد اما امسال با پرداخت 30میلیون تومان تسهیلات به یکی از فرزندان بهمئی و خرید تجهیزات لازم، این مشکل مردم بر طرف شد.

,

 

,

عرب پور در ادامه به حمایت این صندوق از یک کارآفرین در حوزه خدمات شهری، افزود: سردخانه 400تنی شهر لیکک با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه 100میلیون تومانی صندوق کارآفرینی امید شهرستان و همکاری چند نهاد حمایتی دیگر به بهره برداری رسید.

, .,

 

,

وی گفت:در زمینه خدمت به شهروندان بهمئی با پرداخت 20میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه، از مرکز ترک اعتیاد شهرستان حمایت شد.

,

 

,

عرب پور با اشاره به مشکلات شهروندان بهمئی جهت پلاک گذاری خودروها در گذشته به دلیل نبود مرکز پلاک گذاری در شهرستان، گفت: صندوق کارآفرینی امید جهت خدمت به شهروندان بهمئی در این راستا، با اعطای 20میلیون تسهیلات قرض الحسنه اولین مرکز پلاک گذاری خودور در شهرستان را راه اندازی کرد.

, ،,

 

,

مدیرصندوق کارآفرینی امید بهمئی در ادامه با تاکید بر لزوم حمایت از روستائیان و عشایر جهت جلوگیری از مهاجرت به شهرها، گفت:  در این راستا تسهیلات قرض الحسنه خرید دام سبک، پرورش  قارچ و گیاهان دارویی را در دستور کار داریم.

,

 

,

عرب پور افزود: در سال 92 صندوق شهرستان بهمئی در مجموع 121 وام با اعتبار 1میلیارد و 614 میلیون تومان پرداخت کرد.

,

 

,

وی گفت: در سال 93 تسهیلات صندوق 163فقره با اعتبار 2میلیارد و 302میلیون تومان بود.

,

 

,

عرب پور تسهیلات پرداخت سال 94 صندوق بهمئی را 413فقره عنوان کرد و گفت: اعتبارات پرداختی سال گذشته صندوق در مجموع 2میلیارد و 391میلیون تومان بود.

,

 

,

مدیرصندوق کارآفرینی امید با اشاره به افزایش چشمگیر اعتبارات پرداختی نسبت به سالهای گذشته، گفت: از ابتدای امسال تاکنون 137فقره وام ازدواج و 337فقره وام اشتغال با مجموع اعتبارات 5میلیارد و 482میلیون تومان پرداخت شد که این میزان تسهیلات مبلغی معادل سه سال گذشته  بوده و  افزایش قابل توجهی داشت.

,

 

,

عرب پور در پایان گفت:با توجه به اجرای طرح بخشودگی جرائم تا پایان سال برای متقاضیانی که اقساط معوق خود را تسویه کنند، از شهروندان فهیم بهمئی می خواهیم با مراجعه به صندوق و بازپرداخت تسهیلات از این بخشودگی استفاده کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه