اخبار داغ

رده نوجوانان و نونهالان/

نفت وگاز گچساران سوم لیگ برتر تنیس روی میزشد

نفت وگاز گچساران سوم لیگ برتر تنیس روی میزشد
مرحله نهایی ششمین دوره لیگ برتر نونهالان و نوجوانان پسر باشگاه های کشور در آکادمی تنیس روی میز مجموعه انقلاب تهران به پایان رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  آفتاب جنوب، مرحله پایانی این مسابقات از روز چهارشنبه 19 مهرماه با حضور 8 تیم آغاز شد که در دو گروه به رقابت پرداختند که در پایان تیم های اول و دوم گروه ها برای رتبه های اول تا سوم مشترک و تیم های سوم و چهارم گروه های برای رده های پنجم به بعد به مبارزه پرداختند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آفتاب جنوب,

پیکارهای دسته برتر ابتدا با حضور 12 تیم برگزار شد که 8 تیم آن به مرحله نهایی راه پیدا کردند که برترین های رده های سنی نونهالان و نوجوانان کشور در قالب تیم های شرکت کننده به میدان رفتند .

,

در مرحله نیمه نهایی این مسابقات پالایش نفت آبادان موفق شد با حساب 5 بر 4 تیم نفت و گاز گچساران را مغلوب کند و در دیگر مسابقه این مرحله تایدواتر بندرعباس با همین نتیجه پاک نژاد اسپرت را شکست داد تا حریف آبادان در فینال شود .

,

در دیدار نهایی نیز پالایش نفت آبادان با پیروزی 5 بر 1 مقابل تایدواتر به عنوان قهرمانی دست یافت ، تایدواتر بندرعباس در مکان دوم ایستاد و تیم های پاک نژاد اسپرت و نفت و گاز گچساران مشترکاً در مکان سوم ایستادند .

,

 برای کسب رتبه های پنجم به بعد نیز هیئت قزوین با پیروزی 5 بر 3 مقابل ذوب آهن اصفهان و دیزل مولد امید تهران با شکست 5 بر 4 مناطق نفتخیز جنوب مشترکاً در مکان پنجم قرار گرفتند و تیم های مناطق نفتخیز جنوب و ذوب آهن اصفهان نیز مشترکاً در مکان هفتم ایستادند .  

,

در پایان مسابقات لیگ برتر ، محمدامین صمدی از نفت و گاز گچساران و آرین غفاری از تایدواتر بندرعباس به ترتیب بعنوان بهترین نونهال و نوجوان مسابقات معرفی شدند .

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه