اخبار داغ

کریمی قدوسی:

مبانی انقلاب در دولت یازدهم مورد تهاجم قرار گرفته است/ ملت ایران نیازی به آشتی ملی ندارد

مبانی انقلاب در دولت یازدهم مورد تهاجم قرار گرفته است/ ملت ایران نیازی به آشتی ملی ندارد
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: در هر حوزه ای که وارد شوید، متوجه می‌شوید که مبانی انقلاب اسلامی در این دولت مورد تهاجم قرار گرفته است. در سیاست خارجی و داخلی، در فرهنگ، اقتصاد، مدیریت شرایط مناسب نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایران روشن؛ جواد کریمی قدوسی در دومین نشست اساتید و طلاب انقلابی با موضوع "امام انقلابی" که در مسجد امام حسن عسکری (ع) پردیسان قم برگزار شد، اظهار داشت: امام خمینی (ره) در نامه ارتداد سلمان رشدی ملعون، رسالت پاسداری از انقلاب اسلامی را در آن ماه‌ها و روزهای آخر عمر خود انجام دادند و راه استمرار انقلاب تا رسیدن به اهداف الهی و همچنین مسیری که انقلاب اسلامی از آن ضربه می‌خورد را با صراحت و شفافیت بیان کرد.

وی افزود: امام خمینی (ره) به موضوع سلمان رشدی به عنوان مصداقی اشاره می‌کنند که مصادیق دیگری نیز برای آن متصور است، توجه امام (ره) بیشتر به خطرات درونی نظام اسلامی است و ایشان حوزه علمیه را رمز پیروزی انقلاب اسلامی می‌دانستند، این موضوعی است که برای ملت ما به یقین تبدیل شده است.

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: امام راحل فرمودند تردیدی نیست که حوزه‌های علمیه و علما در طول تاریخ اسلام و تشیع، مهم‌ترین پایگاه اسلام در برابر انحرافات بودند. امام خمینی (ره) نگران بودند که به وسیله‌ی کجروی ها و انحرافات، انقلاب اسلامی به سقوط منجر شود.

کریمی قدوسی ابراز داشت: مردم پناهی جز حوزه‌های علمیه ندارند، بخشی از مظلومیت و غربت امیرالمؤمنین (ع) این است که در چنین ایامی، مسلمین سیلی انحراف از اسلام را خوردند، اگر انحراف به وجود بیاید، کسی به جز حوزه علمیه نمی‌تواند جلوی آن را بگیرد.

وی بیان داشت: حوزه، چشمه زلال اسلام ناب است و می‌تواند جلوی روحانی نماها را بگیرد. اگر اکنون و بعد از 40 سال، انقلاب دارد پیش می‌رود، پس حوزه‌ها همچنان انقلابی هستند، ولی امام (ره) و اکنون نیز رهبری از تداوم انقلابی بودن حوزه‌ها نگران‌اند.

نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: دشمن با کتاب آیات شیطانی برنامه داشت تا به وسیله آن تیشه به ریشه‌ی اسلام، روحانیت و حوزه‌های علمیه بزند و مبانی فقاهت را زیر سؤال ببرد.

کریمی قدوسی بیان داشت: روحانی در 40 سالگی انقلاب اسلامی می‌گوید باید با آمریکا تعامل کرد و به این‌ها کدخدا گفت، حسن روحانی، روحانی نماست و در مقابل بیش از 30 مورد از اوامر صریح ولی امر مسلمین موضع گرفته است.

وی با بیان اینکه باید فریادها بلند شود، افزود: مردم به حوزه علمیه و روحانیون نگاه می‌کنند، فریاد حوزه بلند است اما در مقایسه با آنچه در اوایل انقلاب می‌دیدیم کمرنگ تر شده است. در هر حوزه ای که وارد شوید، متوجه می‌شوید که مبانی انقلاب اسلامی در این دولت مورد تهاجم قرار گرفته است. در سیاست خارجی و داخلی، در فرهنگ، اقتصاد، مدیریت شرایط مناسب نیست.

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: کشورمان مانند برخی از کشورها نیست که اقوام مختلف روی هم اسلحه کشیده باشند، ملتی با این عظمت، انسجام و وحدت ملی که 22 بهمن امسال نمونه بارز آن است و حضرت آقا هم فرمودند که از توصیف 22 بهمن قاصر هستم، نیاز به آشتی ملی ندارد.

کریمی قدوسی با بیان اینکه باید مراقب باشیم که تفکر جدایی دین از سیاست به لایه های حوزه علمیه رسوخ نکند، گفت: انگلیسی ها برای جدایی دین از سیاست تلاش بسیاری  کردند، امروز تنها نظام دینی مبتنی بر اسلام ناب، جمهوری اسلامی است و ثابت کردیم این نظام ولایت فقیه بعد از 40 سال، نسل به نسل حفظ می شود.

وی بیان داشت:اگر تقدیر الهی  بر این باشد که ظهور حضرت مهدی(عج) هزار سال به تعویق بیفتد، همین نظام و ولایت فقیه، چون نمونه همان نظام جهانی است، کل دنیا را فتح خواهد کرد که نمونه آن را در سوریه، یمن، عراق،لبنان، بحرین مشاهده می کنید.

نماینده مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: اوایل انقلاب در این کشور، فامیل ثروت و خانواده قدرت که منشا فتنه می شود وجود نداشت در حالی که در زمان پهلوی 54 نفر از نزدیکان شاه این چنین بودند اما امروز مشاهده می کنید که 10 برابر زمان شاه فامیل ثروت و خانواده قدرت وجود دارد.

کریمی قدوسی گفت: این افراد از زیر همین اتاق فکر جریان انحراف و فتنه خارج شدند؛ همان جریانی که امروز آن را به عنوان اعتدال و در واقع اسلام آمریکایی می شناسیم. این جریان برای بقای خودش نیاز به ثروت دارد. محور اصلی این قضایا هاشمی بود و امروزه بسیاری از اینها امور کشور را در دست دارند.


وی بیان داشت:به تعبیر رهبر انقلاب، تربیت جوانان خداجوی بسیجی فتح الفتوح امام(ره) بود. مانند عماد مغنیه، رمضان عبدالله، سید حسن نصرالله، شیخ زکزاکی و عبدالملک الحوثی، که همگی اینها محصول جریان انقلابی هستند.

وی با بیان اینکه در سیاست خارجی، جریان انحراف مشکلات زیادی برای انقلاب بوجود آورد، گفت: در این سه سال دولت تلاش کرد چهره آمریکا را بزک کند و بخشنامه کردند که مرگ بر آمریکا نگویید و پرچم آمریکا را آتش نزنید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایران روشن,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه