اخبار داغ

مدیر روابط عمومی سازمان اردویی بسیج عنوان کرد؛

دعوت از اصحاب رسانه برای پوشش حضور مردم در مناطق عملیاتی دفاع مقدس

دعوت از اصحاب رسانه برای پوشش حضور مردم در مناطق عملیاتی دفاع مقدس
غفاری گفت: با توجه به گستردگی برنامه های راهیان نور به ویژه در نوروز 96،حضور اصحاب رسانه برای پوشش این رویداد بزرگی فرهنگی ضرورت دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوله بار؛ علی غفاری مدیر روابط عمومی سازمان اردویی بسیج در گفتگو با خبرنگار کوله بار با دعوت از اصحاب رسانه برای حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس اظهار داشت: با توجه به گستردگی برنامه های راهیان نور به ویژه در نوروز 96، حضور اصحاب رسانه برای پوشش این رویداد بزرگی فرهنگی ضرورت دارد.

,  شبکه اطلاع رسانی راه دانا , شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  کوله بار, کوله بار, کوله بار,
 
,
وی با اشاره به اثرگذاری برنامه های راهیان نور اظهار داشت:راهیان نور به عنوان قرارگاه فرهنگی در مقابله با جنگ نرم دشمن انجام وظیفه می کنند و همچنین تولید قدرت ملی و مردمی از نتایج بازدید آثار دفاع مقدس است که این یکی از وظایف راهیان نور است.
,
 
,
غفاری افزود: در هر اتوبوس یک راوی و یک روحانی وجود دارد وهدف از اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی، ترویج فرهنگ مقاومت و حفظ روحیه ایثار و ایستادگی است.
,
 
,
غفاری تاکید کرد: دانشجویان، پس از دفاع مقدس، پرچم دار راهیان نور بودند و آنان این مسیر الی الله را زنده نگه داشتند تا اینکه راهیان نور توسعه کمی و کیفی پیدا کرد.
,
 
,
مدیر روابط عمومی سازمان اردویی بسیج خاطر نشان کرد: اگر از ارزش‌های انقلاب اسلامی فاصله بگیریم، ممکن است هر اتفاقی رخ دهد و سعی کنیم از انس با ولایت، ارزش‌ها و دفاع مقدس غفلت نکنیم.
,
 
,
وی یادآورشد: امروز در کشورمان راهیان نور به بزرگترین عملیات اثرگذار فرهنگی همه اقشار و دستگاه ها تبدیل شده است و باید با همت مسئولان،دستگاها و نهادها، شاهد رشد و توسعه سفرهای راهیان نور باشیم.
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه