اخبار داغ

مسئول سازمان اردویی بسیج عنوان کرد؛

راهیان نور؛ پلی میان شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم

راهیان نور؛ پلی میان شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم
سردار سلیمانی گفت: بسیاری از شهدای مدافع حرم با مناطق عملیاتی دفاع مقدس آشنا بودند و بارها شاهد حضور آنها در این مناطق بودیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوله بار؛ سردار یعقوب سلیمانی رئیس سازمان اردویی و راهیان نور بسیج در گفتگو با خبرنگار کوله بار با بیان اینکه راهیان نور، پلی میان شهدای دفاع مقدس و مدافعان است، گفت: بسیاری از شهدای مدافع حرم با مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب،غرب و شمال غرب کشورمان آشنا بودند و بارها شاهد حضور آنها در این مناطق بودیم و به دلیل عشق و علاقه شان به شهدای دفاع مقدس بود که مسیر خودشان یعنی مدافع حرم حضرت زینب(س) را انتخاب کردند.

,  شبکه اطلاع رسانی راه دانا , شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  کوله بار, کوله بار, کوله بار,
 
,
 
,
وی در ادامه با اشاره به نقش بسیج در برطرف کردن معضلات فرهنگی و اجتماعی کشور اظهار داشت: بسیج شجره طیبه است وحاکمیت تفکر بسیج یعنی رفع معضلات فرهنگی و اجتماعی و ما نقش بسیج را در دوران دفاع مقدس به خوبی دیدیم، اگر نگاه و تفکر بسیجی حاکم شود مشکلات حل می شوند.
,
 
,
 
,
رئیس سازمان بسیج اردویی و راهیان نور خاطر نشان کرد: تفکر بسیج در هر عرصه ای که وارد شده در داخل و خارج کشور با حداقل هزنیه ها خروجی بسیار خوبی داشته است لذا باید نگاه و اندیشه بسیج را تسری داد همانگونه که امام راحل بسیج را تاسیس کرد و امروز هم مقام معظم رهبری همان مسیر را طی می کنند.
,
 
,
 
,
سردار سلیمانی تصریح کرد: حاکمیت تفکر بسیج یعنی علی رغم ترویج و تهییج عملی و عمومی دشمنان معضلات کشور را رفع کنیم و تنها یک راه برای رفع مشکلات بوده که آن هم مدیریت جهادی است.
,
 
,
 
,
وی در خاتمه با بیان اینکه هفته بسیج فرصتی برای بیان ابتکار ها و خلاقیت های بسیجیان است گفت: بسیج جریان نیست، بسیج یک تفکر جامع است و تنها جغرافیای ایران را شامل نمی شود بلکه جغرافیای جهانی دارد.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه