اخبار داغ

سهیل کریمی عنوان کرد؛

دغدغه‌ای به نام ساخت مستند برای مستندسازان ارزشی/مستندهای انقلابی و مقاومت حمایت نمی‌شوند

دغدغه‌ای به نام ساخت مستند برای مستندسازان ارزشی/مستندهای انقلابی و مقاومت حمایت نمی‌شوند
این مستندساز کشورمان گفت: متاسفانه حمایتی از مستندهای انقلابی و مقاومت صورت نمی‌گیرد و حتی برخی اوقات، مستندسازان از جیب خودشان خرج این نوع مستندها می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوله بار؛ سهیل کریمی مستند ساز کشورمان در گفتگو با کوله بار با بیان اینکه اگر دولت از مجموعه های هم طیف خود حمایت می کند، اظهار داشت: طبیعتا مجموعه های انقلابی که داعیه دار هستند باید از مستندسازان ارزشی حمایت کنند ولی متاسفانه این اتفاق نمی افتد.

,  شبکه اطلاع رسانی راه دانا , شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  کوله بار, کوله بار, کوله بار,
 
,
وی افزود: وقتی مستند ساز انقلابی مستند بحران و مقاومت و انقلاب می سازد کدام یک از گروه ها و ارگان ها که داعیه انقلاب را دارند از اینها حمایت می کنند؟ برای طیف های انقلابی که سوریه و عراق مهم است باید از مستند سازان ارزشی حمایت کنند.
,
 
,
کریمی با بیان اینکه حمایتی از مستندهای انقلابی و مقاومت صورت نمی گیرد، تصریح کرد: به بچه هایی که کار مستند می کنند بها داده نمی شود به خصوص مستند بحران و با گرایش مقاومت و انقلاب اسلامی. وقتی سنگ هایی از طرف خودی ها جلوی پای ما انداخته می شود دیگر از طرف مقابل چه انتظاری داریم؟
,
 
,
مستند ساز کشورمان اظهار داشت: اکثر کسانی که در سال های اخیر مستند بحران ساخته اند از جیب خودشان خرج کرده اند و با پول شخصی خود رفته اند آیا از اینها حمایت می شود؟ هزینه آنها جبران شده است؟ بچه های اعتقادی کار می سازند قرار نیست کاسبی کنند ولی افرادی که این کارها را می گیرند ارزش کار آنها را نمی دانند.
,
 
,
کریمی گفت: رهبری همواره تاکید می کنند که نیروهای مسلمان انقلابی تربیت کنید. چرا مستند سازی که می خواهد به کشور دیگری برای کار کردن برود باید دغدغه اجاره خانه داشته باشد آیا این مجمو عه ها برنامه ای برای این قضیه دارند؟
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه