اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران خبر داد؛

اواسط اسفندماه؛ اعزام ورزشکاران و قهرمانان المپیک جهان و آسیا به اردوهای راهیان نور

اواسط اسفندماه؛ اعزام ورزشکاران و قهرمانان المپیک جهان و آسیا به اردوهای راهیان نور
آذرنوش گفت: ورزشکاران و قهرمانان در المپیک جهان و آسیا در فاصله زمانی 10 تا 17 اسفند برای بازدید از مناطق جنگی، عازم سرزمین نور می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوله بار؛ داود آذرنوش، مسئول بسیج ورزشکاران در گفت‌وگو با خبرنگار کوله بار با اشاره به اثرگذاری برنامه های راهیان نور بر آحاد جامعه گفت: بحمدالله سفرهای راهیان نور که سال به سال شاهد رشد و توسعه کمی و کیفی آن هستیم، توانسته جایگاه خوبی را نزد جوانان و به ویژه ورزشکاران پیدا کند و همه ساله شاهد هستیم که تعدادی از کاروان های ورزشی در رشته های مختلف، برای ادای احترام به مقام شامخ شهدا عازم سرزمین های نور می شوند و واقعا چنین حرکتی واقعا حرکت پسندیده و با خیر و برکتی است.

,  شبکه اطلاع رسانی راه دانا , شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  کوله بار, کوله بار, کوله بار,
 
,
 
,
وی ادامه داد: برنامه ای که امسال برای ورزشکاران ایرانی در نظر گرفته ایم، برگزاری اردوی راهیان نور ویژه قهرمانان المپیک جهان و آسیا است که در فاصله بین 10 تا 17 اسفند ماه برگزار می شود.
,
 
,
 
,
آذرنوش اظهار داشت: ویژگی‌های دفاع مقدس قابل تکرار نخواهد بود. صحنه‌های نبرد، اسارت، دوران ایستادگی، پایمردی و اقتداری که جوانان این کشور در آن دوران آفریدند و در مقابل استکبار و تهاجم ابرقدرتهای جهان ایستادند، کشورمان را تبدیل به نماد برجسته پیروزی و مقاومت کرد و ما امروز هرچه در کشور داریم به برکت دفاع مقدس است.
,
 
,
 
,
مسئول سازمان بسیج ورزشکاران در پایان خاطر نشان کرد: ما نقطه‌های بسیار روشنی در انقلاب اسلامی داریم که متاسفانه مغفول واقع شدند و اصلا دیده نشدند و امروز خداوند متعال اراده فرموده است تا در این مقطع از انقلاب به آن پرداخته شود. یکی از این نقاط تاریخ دفاع مقدس است و نه تاریخ مکتوب، بلکه تاریخ مصور. در صحنه عملیات دفاع مقدس تا سال ها به این مهم نپرداختیم و امروز این حرکت راهیان نور در آغاز راه است.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه