اخبار داغ

اعلام جزئیات اعزام راهیان نور سال 95 منوط به خروجی جلسات

اعلام جزئیات اعزام راهیان نور سال 95 منوط به خروجی جلسات
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: اعلام جزئیات اعزام راهیان نور سال 95 منوط به خروجی جلسات است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوله بار؛ مجتبی عبداللهی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران اظهار داشت: اعزام راهیان نور سال 95 از 15 اسفند شروع می‎شود و منتظر برگزاری جلسات جهت مشخص شدن جزئیات آن هستیم.

,  شبکه اطلاع رسانی راه دانا , شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  کوله بار, کوله بار, کوله بار,
 
,
وی با اشاره به عملکرد شهرداری تهران طی 12 سال گذشته، در خصوص راهیان نور خاطر نشان کرد: عملکرد شهرداری تهران در حوزه راهیان نور، چه زمانی که من مسئولیت برخی از مناطق را برعهده داشتم و چه زمانی که مسئولیت با باغ موزه دفاع مقدس و سردار خضرایی بود، قابل تقدیر است.
,
 
,
عبداللهی کیفیت سفرهای راهیان نور که توسط شهرداری برده می‌شود را مثبت ارزیابی کرد و افزود: درصد رضایتمندی خانواده های شهدا، ایثارگران و سایر خانواده ها از بازدید مناطق جنوب و غرب کشور خوب بوده و مورد استقبال قرار گرفته است.
,
 
,
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ضمن اشاره به برکات سفر راهیان نور برای کلیه اقشار بیان کرد: اولین سازمان یا نهاد که سفر راهیان نور را در جنوب غرب کشور راه اندازی کرده و ادامه داد، شهرداری تهران بوده است.
,
 
,
وی با اشاره به آغاز ثبت نام راهیان نور ادامه داد: ثبت نام از ایثارگران، خانواده شهدا، معتمدین محل، نمازگزاران مساجد و خانواده هایی که تمایل دارند به این سفر بروند، انجام می‌پذیرد.
,
 
,
عبداللهی بیان کرد: دانش آموزانی که با حوزه سازمان بسیج دانش آموزی در ارتباط هستند و به عبارتی عضو سازمان بسیج نیز می‌باشند، از مخاطبین اصلی راهیان نور می‌باشند.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه