اخبار داغ

اینجا ایران است به وقت سقوط حجاب در بازیگران / تافته جدا بافته شدن بازیگران از قوانین حجاب به لطف وزارت ارشاد

اینجا ایران است به وقت سقوط حجاب در بازیگران / تافته جدا بافته شدن بازیگران از قوانین حجاب به لطف وزارت ارشاد
برخی از هنرمندان عمق جایگاه خود را در جامعه نمی دانند که با نشر بد حجابی و مسائل دیگر ضربات زیانباری را به بدنه فرهنگ ایران اسلامی وارد کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "خارگ خبر"؛ اختتامیه سی و پنجمین فیلم فجر با حضور 3 وزیر در حالی به پایان رسید که گویی شو لباس و نحوه آرایش است تا جشنواره فیلم فجر.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "خارگ خبر"؛ ,

کافی است یک جشنواره یا یک مراسم برای هنرمندان، به خصوص بازیگران برگزار شود که شاهد اینگونه شوهای لباس و مد باشیم.

,

, ,

آن قدر روشن است که لازم به توضیح نیست که بازیگران به عنوان سفیران فرهنگی اگر با حجاب باشند و در حفظ شئونات اسلامی همت نگارند و علاوه بر سالم نگه داشتن روح و جسم جامعه می توانند افسرانی باشند که در ترویج و تقویت جبهه حجاب که این روز ها مورد حملات دشمن قرار گرفته است مدافعان و مروجان خوبی باشند.

,

متاسفانه برخی از هنرمندان عمق جایگاه خود را در جامعه نمی دانند که با نشر بد حجابی و مسائل دیگر ضربات زیانباری را به بدنه فرهنگ ایران اسلامی وارد کرده اند.

,

اما نکته تاسف بر انگیز آن است که این شو لباس در حضور 3 وزیر کشور صورت گرفت و این امر نشان از آن دارد که قبح بی حجابی و بد حجابی در جامعه ما ریخته است و این هم از بی کفایتی وزارت ارشاد است.

,

سکوت معنادار متولیان فرهنگ نسبت به بد حجابی، آرایش، مدهای غربی و تساهل و تسامح در مقابل این موضع اجتماعی در حالی شکل می گیرد که بد حجابی بزرگترین ناهنجار اجتماعی به مرحله هشدار نزدیک شده است، هشداری که به واسطه عدم توجه به آن امنیت اجتماعی را روز به روز با ترویج فرهنگ غربی دارد به مخاطره می اندازد.

,

این مرحله هشدار در حالی اتفاق می افتد که متاسفانه علیرغم وجود وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهد فیلم هایی هستیم که رنگ و بوی اسلامی در آن ها به شدت پایین است و در نقطه مقابل جولانگاه فرهنگ غربی است.

,

, ,

چرا وزارت ارشاد به فیلم هایی مجوز می دهد که باعث شود رسانه داخلی نیز همسو شود با ماهواره و رسانه خارجی که دارد فریاد حجاب محدودیت است را سر می دهد.

,

چرا وزارت ارشاد با توقیف فیلم هایی که حجاب و آراستگی اسلامی در آن رعایت نشده است شعار حجاب مصونیت است را سر نمی دهد که تشویقی باشد برای برنامه سازان و تنبیهی برای آنان که فرهنگ غربی را در فیلم هایشان رواج می دهند.

,

گویا وزیر ارشاد هدف از تشکیل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را فراموش کرده اند! مگر نه طبق ماده 1 قوانین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هدف از تشکیل از وزارت، رشد فضایل اخلاقی بر اساس ایمان و تقوا، استقلال فرهنگی و مصونیت جامعه از نفوذ فرهنگ اجانب و رواج فرهنگ و هنر اسلامی.... می باشد.

,

پر واضح است وقتی که اولین بندهای یک قانون محقق نشود درصد پیروی از دیگر بندهای قوانین بسیار پایین خواهد بود و این است که آب از سر چشمه گل می شود.

,

اگر دستگاه های متعدد فرهنگی و در راس آنان وزارت ارشاد به جای اختصاص میلیاردها تومان بودجه به طرح هایی که الزامی در براورد آن ها نیست به فرهنگ سازی و ترویج حجاب و بودجه های مناسب به ساخت فیلم هایی با رنگ و بوی اسلامی دهند به مطالبه رهبری در خصوص مسئله فرهنگ هم جامعه عمل پوشانده می شود و هنرمندان به سنگربانان حفظ و شکوفایی ارزش و کرامت های انسانی و اسلامی در خط مقدم تبدیل خواهند شد نه آن که با این سکوت ضد فرهنگی مسئولین، برخی هنرمندان زیر اسن مسئولیت مهم شانه خالی کنند و خود را نماینده فرهنگ اسلامی ندانند و هیچ تعهدی را نسبت به جامعه نپذیرند.

,

درنتیجه اگر مسئول هستید و توانایی اجرای قوانین را ندارید به فرمایش مولایمان امام علی (ع) کناره گیری کنید که عرصه برای آنان که می توانند بر قرانین جامه عمل بپوشانند باز شود و جامعه را از این سراشیبی سقوط حجاب نجات دهند.

,

ساناز استوان

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه