اخبار داغ

نا امیدی در رختکن امید شهرضا؛

باخت امید شهید همت در سایه عدم حمایت مسئولین / میزبانی نیمه نهایی سوپرلیگ؛ بدون رختکن و سرویس بهداشتی!

باخت امید شهید همت در سایه عدم حمایت مسئولین / میزبانی نیمه نهایی سوپرلیگ؛ بدون رختکن و سرویس بهداشتی!
مدیرعامل تیم فوتبال امید شهید همت شهرضا گفت: عدم‌حمایت از مسئولین به عدم حضور در ورزشگاه ختم نشده و در اقدامی عجیب امروز رختکن و سرویس بهداشتی را از ما گرفتند و تیم مجبور به تعویض لباس بر روی چمن شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیرعامل تیم فوتبال امید شهید همت شهرضا در گفت‌وگو با خبرنگار شهرضانیوز با بیان این که در دقیقه ۹۳ به دلیل یک پنالتی از مقابل تیم مقابل باختیم، اظهار کرد: تاکنون هیچ حمایتی از جانب مسئولین شهری و پیشکسوتان شهرستان بست به این تیم صورت نگرفته و حتی تاکنون مسئولین یک‌بار نیز بر سر تمرین‌های ما حاضر نشده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شهرضانیوز,

جاوری با بیان این که هیچ‌یک از مسئولین شهر، مسئولین ورزشی و حتی مسئولین هیئت فوتبال شهرضا در بازی امروز حضور نداشتند، عنوان کرد: عدم‌حمایت از مسئولین به این نقطه ختم نشده و در اقدامی عجیب امروز رختکن و سرویس بهداشتی را از ما گرفتند و تیم مجبور به تعویض لباس بر روی چمن شد.

,

مدیرعامل تیم فوتبال امید شهید همت شهرضا افزود: مستخدم ورزشگاه به دروغ و با بهانه حضور تیم بسکتبال در خوابگاه جلوی حضور ما در خوابگاه را گرفت؛ اما پس از بازی مشخص شد که هیچ تیم بسکتبالی در کار نبوده است.

,

وی تأکید کرد: پس از اعتراض نسبت به این عمل، در جواب کثیف شدن خوابگاه را بهانه کردند؛ مگر غیر از این است که خوابگاه باید در اختیار گروه‌ها باشد.

,

جاوری با بیان این که ۲ بازیکن ما در نیمه دوم مصدوم شدند، خاطرنشان کرد: پس از حضور پزشک اورژانس بالای سر مصدومین، علت حادثه عدم گرم کردن بدن‌ها در بین دونیمه و حضور در محیط مناسب به‌عنوان علت این حادثه از طرف اورژانس بیان شد.

,

وی افزود: ما در بین ۲ نیمه در سرمای شدید هوا و باد شدید در فضای باز تمرین کرده و حتی درب سرویس‌های بهداشتی را قفل کرده بودند.

,

مدیرعامل تیم فوتبال امید شهید همت شهرضا با بیان این که شهرستان امروز میزبان تیم سپهر نقش‌جهان (گیتی پسند) بود، از میزبانی خوبی از آن‌ها صورت نگرفت، تصریح کرد: تیم حریف در اتوبوس‌های خود لباس‌های خود را تعویض کرده و حداقل کمی گرم کردند.

,

وی با اشاره به سابقه‌دار بودن این عدم‌حمایت‌ها، گفت: در سال گذشته برای مسابقات سوپر لیگ تنها یک مینی‌بوس برای ۲۵ نفر بازیکن و عوامل در اختیار ما گذاشتند که ما مجبور به تهیه اتوبوس از جیب شخصی شدیم.

,

جاوری در پاسخ به خبرنگار شهرضانیوز در زمینه علت این عدم همکاری، عنوان کرد: وقتی به مسئولین نسبت به این عدم همکاری‌ها اعتراض کرده، در جواب می‌گویند تیم را منحل کنید؛ آیا می‌توان تیمی که بالغ‌بر ۵ ماه تمرین داشته، به‌راحتی منحل کرد؟

, شهرضانیوز,

وی با بیان این که هیئت فوتبال حتی قادر به برگزاری مسابقات رسمی نیز نیست؛ اذعان کرد: مسابقات فوتسال جام رمضان نیز امسال با مسئولیت بسیج ورزشکاران و با تلاش‌های صورت گرفته از طرف ما صورت گرفت؛ این وضع ورزش شهر است.

,

مدیرعامل تیم فوتبال امید شهید همت شهرضا ادامه داد: شخص رئیس اداره ورزش و جوانان در جلسه می‌گوید که اگر تیم شهید همت توان داشته، خود به مسابقات برود و اگر نتوانسته منحل شود؛ با یک انحلال، مجموع اعزامی‌های ما نهایتاً از ۳۰۰ اعزام به ۲۹۹ اعزام کاهش می‌یابد.

,

وی فوتبال را یک ورزش تیمی و مادر ورزش‌های کشور دانست، گفت: آیا این برای تیم میزبان بد نبوده که با توپ‌های تیم مهمان به بازی برود؟

,

جاوری با بیان این که بازیکنان با توجه به وضعیت امروز، دیگر در بازی‌ها شرکت نمی‌کنند، گفت: بازیکنان نسبت به این تصمیم خود جدی بوده و اگر مسئولین به این تیم کمک نکنند؛ تیم بازی برگشت هفته بعد و بازی‌های بعدی را نمی‌رود.

,

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر امکان کسب عنوان قهرمانی، گفت: درصورتی‌که ما بازی برگشت را با توجه به نتیجه ببریم، به فینال رفته و در صورت شکست نیز در رده‌بندی شانس کسب عنوان داریم.

,

مدیرعامل تیم فوتبال امید شهید همت شهرضا افزود: در صورت سوم شدن در سوپر لیگ، قهرمان سوپر لیگ خواهیم شد که این نتایج در صورت حمایت مسئولین در طول این هفته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه