اخبار داغ

یادداشت/

مسئولان گزارش دهند در زمینه اقتصاد مقاومتی چه کرده اند؟

مسئولان گزارش دهند در زمینه اقتصاد مقاومتی چه کرده اند؟
سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» در حال پایان یافتن است و مسئولان دولت و دیگر قوا باید به مردم گزارش دهند در این زمینه چه کرده اند؟"
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  موج رسا; سید حسینی در یادداشتی نوشت،"مسئولان باید به مسائل اقتصادی توجه کامل کنند، البته مسائل فرهنگی و علمی نیز مهم است اما در نگاه کوتاه‌مدت، مسائل اقتصادی در اولویت است."

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

"امروز هم مثل قبل از گزینه‌های نظامی روی میز حرف می‌زنند و آن مسئول اروپایی هم به مسئولان ما می‌گوید «اگر برجام نبود وقوع جنگ حتمی بود»، اما این حرف یک دروغ محض است و آنها می خواهند ذهن ما را از جنگ واقعی یعنی نبرد اقتصادی منحرف کنند و به جنگ نظامی سوق دهند تا مسئولان کشور از تمرکز در عرصه پیشرفت اقتصادی و توجه به جنگ فرهنگی غربی‌ها با ملت ایران باز بماند."

,

سخنان فوق گوشه ای از بیانات مقام معظم رهبری در تاریخ 27 بهمن ماه 1395 هستند که نشان از نگرانی و البته آینده نگری معظم له دارد.

,

اقتصاد، اقتصاد، اقتصاد، این غول خفته در بطن روزگار هر ملتی که اگر دهان باز کند و از زیر خاکستر بیرون بزند نه سیاستی بر جای خواهد ماند نه فرهنگ و اجتماع و هویتی را مجال نفس کشیدن خواهد داد. انقلاب اسلامی از روزی که در عرصه بین المللی به ظهور و بروز رسیده درگیر ترورها، بحران ها، جنگ 8 ساله تحمیلی، تحریم ها و فتنه هایی شده که هر کدام ازآنها به تنهایی کافی است تا ملتی را از ادامه راه خود باز دارد. بعد از گذشت قریب به 40 سال از عمر انقلاب، امروز عرصه ای به روی ملت گشوده شده و مردم و مسئولین در آن باید به دفاع مقدس بپردازند که عرصه ای پیچیده و البته نرم و آرام است. مسئولین محترم دولت یازدهم طبق فرمایشات اخیر رهبری باید مراقب تحرکات اقتصادی و برجام های بیشمار و ناتمام اقتصادی دشمن باشند. دولتمردانی که با تمام بی لطفی و ندانم کاری هایشان ملت را پشت سر خود دارد، که البته نه بخاطر دولت که به خاطر خون هایی است که پای این انقلاب ریخته شده و عشق به پدری که آگاهانه انقلاب را به پیش می برد.

,

امریکائیان از همان روز های نخستین با تحمیل بحران ها و در تنگنا قرار دادن انقلاب اسلامی درصدد این بوده و هستند که بطور مخفیانه مقاصد شوم خود را در عرصه اقتصادی به پیش ببرند. که امروز می شنویم،دولتمردان محترم یازدهم از اعمال سیاست درهای باز و توسعه برمبنای سرمایه گذاری خارجی و صادرات جهانی دم می زنند وان شالله ناآگاهانه در صدد این هستند که اقتصاد و معیشت مردم و به دنبال آن استقلال و هویت مردم را به بیگانگان گره بزنند.فعالیت اقتصادی در سایه برجام، و نسخه های صندوق بین المللی پول و بانک تجارت جهانی همان بلایی که بر سر کشورهای آمریکای لاتین آورد را بر سر ما خواهد آورد.

,

 با ما همان خواهند کرد که با آفریقای جنوبی کردند. مردمش با هزاران امید و آرزو نلسون ماندلای زجر کشیده را به قدرت رساندند تا ازسلطه استکبار و کشورهای غربی نجات پیدا کنند اما در دام برنامه های اقتصادی غربیان با رنگ و لعاب تجارت آزاد، توسعه مدرن و هزاران سخنان دل فریب دیگر گرفتار شدند و چنان با شکاف اجتماعی ای مواجه اند که فاصله مناطق مرفه و محروم آن، فاصله ی بین منهتن و بغداد جنگ زده است.

,

هیهات که برای جامعه اسلامی و انقلاب اسلامی چنین برنامه ای در سر بپرورانند و رهبر این امت ساکت بنشیند. سخنان 27 بهمن 1395 مقام معظم رهبری را بار دیگر با دقت بیشتری بخوانیم تا ما هم چون ایشان نگران تحرکات مسئولین و بی برنامگی دولتی ها در عرصه اقتصادی باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه