اخبار داغ

با سخنرانی مهرداد بذرپاش؛

نشست «انقلاب مستضعفان؛ به کام نجومی بگیران» در دانشگاه اراک برگزار می شود+پوستر

نشست «انقلاب مستضعفان؛ به کام نجومی بگیران» در دانشگاه اراک برگزار می شود+پوستر
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه اراک گفت: با توجه به اینکه در کشور ما بسیاری از خانواده ها با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند، دریافت حقوق های نجومی توسط برخی مدیران خاص برای جنبش دانشجویی و سایر اقشار جامعه به هیچ وجه قابل پذیرش نیست .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسل فردا ؛با حضور مهرداد بذرپاش عضو هیئت رئیسه ی مجلس نهم شورای اسلامی نشست « انقلاب مستضعفان؛ به کام نجومی بگیران» در دانشگاه اراک برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل فردا ,

محمد رضا شفیع زاده مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه اراک در گفتگو با خبرنگار نسل فردا گفت: بحث حقوق های نجومی یکی از رویدادهای تلخ و جدیدی است که در دولت اخیر با آن روبرو شدیم و جای تاسف دارد که دولت آنچنان که انتظار می رفت برای مقابله با این پدیده ی شوم اقدام نکرد.

,

شفیع زاده با بیان اینکه دریافت حقوق های نجومی مدیران هیچ توجیه عقلی ندارد ، اظهار کرد: این مدیران باید پاسخگو باشند که چه خدماتی را برای کشور و مردم داشته اند که اکنون باید حقوقی های اینچنینی بگیرند.

,

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه اراک ادامه داد : با  توجه به اینکه در کشور ما بسیاری از خانواده ها با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند، دریافت حقوق های نجومی توسط برخی مدیران خاص برای جنبش دانشجویی و سایر اقشار جامعه به هیچ وجه قابل پذیرش نیست .

,

وی با اشاره به لزوم روشنگری و تبیین رفتار برخی مدیران در بین دانشجویان ، عنوان کرد: نشست « انقلاب مستضعفان؛ به کام نجومی بگیران» به منظور بررسی دقیق تر و جامع تر معضل حقوق های نجومی با حضور مهرداد بذرپاش در سالن شهید علم الهدی دانشکده ی فنی مهندسی برگزار می شود.

,

شفیع زاده در پایان با بیان اینکه این برنامه روز یکشنبه اول اسفند ماه برگزار می شود، خاطر نشان کرد: برای شنیده شدن نظریات دانشجویان در کنار صحبت های سخنران دعوت شده، تریبون آزادی در نظر گرفته شده است که از این طریق دانشجویان می توانند آزادانه به بیان دیدگاه های خود در این زمینه بپردازند.

,

photo_2017-02-18_08-35-00

, photo_2017-02-18_08-35-00, photo_2017-02-18_08-35-00,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه