اخبار داغ

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش:

مدیریت جهادی خدمت بی منت به مردم است

مدیریت جهادی خدمت بی منت به مردم است
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: مدیر جهادی کسی است که بی منت به مردم خدمت کرده و با تمام داشته ها در خدمت مردم باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛علی اصغر مونسان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در گفتگو با کیش پرس، با بیان اینکه مدیریت جهادی خدمت بی منت به مردم است، گفت: هر مدیری که برای خدمت به مردم تلاش کند،مدیری جهادی است و این عنوان بزرگ بار مسئولیت مدیر را چند برابر می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کیش پرس,

مونسان در خصوص برنامه های آتی در جزیره کیش اظهار کرد: پروژه های مختلف درجهت برنامه ریزی های انجام شده پیش خواهد رفت.

,

وی در رابطه با استفاده از نیروهای جوان در برنامه های سازمان به عنوان مشاور افزود: سیستم جوانان به صورت مشخص نداریم اما در تلاش برای انتخاب یک دستیار جوان در راستای حضور بیشتر جوانان در بخش های تولید ایده هستیم.

,

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش افزود:جوانان کیش دارای پتانسیل های بزرگی هستند که واقعا طرح های ارائه شده آنان در جشنواره ایده های قوه قضائیه شگفت انگیز بود.

,

وی از افزایش 4 فروند هواپیمای کوچک در ناوگان هوایی شرکت هواپیمایی کیش متعلق به سازمان منطقه آزاد کیش خبر داد و اظهار کرد: این هواپیماهای کوچک که ظرفیت 80 تا 100 مسافر را دارند مراکز استان ها را به کیش متصل می کنند و امیدواریم بتوانیم تا نوروز دو فروند از این هواپیما ها را به ناوگان هوایی اضافه کنیم اما به یقین هر 4 فروند وارد این ناوگان خواهند شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه