اخبار داغ

سردار علی‌اکبر مداحی عنوان کرد؛

لزوم توجه مداحان به تبیین اخلاق فاطمی در مراسم فاطمیه

لزوم توجه مداحان به تبیین اخلاق فاطمی در مراسم فاطمیه
دبیر شورای عالی سازمان بسیج مداحان گفت: اگر ما مداحان زندگی حضرت و ابعاد شخصیتی حضرت زهرا(س) را به درستی برای مردم و نسل جوان تبیین کنیم، مقاومتی که ایشان در دفاع از ولایت و در افشاگری دشمن ولایت داشتند، بهترین سرمشق برای جوانان نسل جوان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار علی‌اکبر مداحی، دبیر شورای عالی سازمان بسیج مداحان در گفت‌وگو با خبرنگار سازمان بسیج مداحان اظهار داشت: ما مداحان در چگونگی برگزاری دهه فاطمیه باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم و ایشان تاکید دارند تا روضه ها و عزاداری ها در حسینیه ها و مساجد برگزار شود و بهتر است به صورت میدانی و دسته های عزاداری که مختص عاشورا و تاسوعا است برگزار نشود اما منع نیز نکرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرنگار سازمان بسیج مداحان,

وی با تاکید بر تبیین شخصیت و اخلاق فاطمی در مراسم دهه فاطمیه افزود: اگر ما مداحان زندگی حضرت و ابعاد شخصیتی حضرت زهرا(س) را به درستی برای مردم و نسل جوان تبیین کنیم، مقاومتی که ایشان در دفاع از ولایت و در افشاگری دشمن ولایت داشتند، بهترین سرمشق برای جوانان نسل جوان است.

,

مدیر ستاد مرکزی هیئت رزمندگان اسلام  در واکنش به اظهارات برخی مبنی بر این که حضرت فاطمه(س) فوت کرده و شهید نشده اند، گفت: شهادت حضرت زهرا(س) در اثر زحمات و ضرباتی که به ایشان در راه دفاع از ولایت وارد شد نه تنها برای اهل تشیع بلکه برای تمام اهل تسنن به اثبات رسیده است.

,


مداحی خاطرنشان کرد: عده ای که این بحث ها را به میان می آورند به دنبال مقاصد دیگری هستند و تمام این سخنان مقرضانه و جهت ایجاد اختلاف است.

,
,


وی با تاکید بر حفظ وحدت در مراسم دهه فاطمیه گفت: مداحان ما نباید با گفتار و رفتار خود به دست دشمن بهانه‌ای دهند تا آن را علیه دین و علیه تشیع استفاده کنند و این امر بدون توجه به رهنمودهای رهبری در خصوص مداحی‌ها و مراسم عزاداری تحقق نمی‌یابد.

,
,


دبیر شورای عالی سازمان بسیج مداحان در پایان بیان کرد: دشمن از طریق تکفیری‌ها تمام تلاش خود را می‌کند تا میان مسلمانان تفرقه و شکاف ایجاد کند و خواستار ایجاد جنگ شیعه و سنی است و ما نیز نباید بر این امر دامن بزنیم.

,
,


انتهای پیام/

,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه