اخبار داغ

امام جمعه موقت کرمان:

آشتی ملی تطهیر فتنه گرانی است که حتی حاضر به عذرخواهی از ملت نشدند/ مردم انتظار دارند مشکلات ناشی از ضعف مدیریت ها برطرف شود

آشتی ملی تطهیر فتنه گرانی است که حتی حاضر به عذرخواهی از ملت نشدند/ مردم انتظار دارند مشکلات ناشی از ضعف مدیریت ها برطرف شود
حجت الاسلام والمسلمین عرب پور گفت: آشتی ملی شعار صحیحی نیست و در راستای تطهیر چهره فتنه گرانی است که حتی حاضر به عذرخواهی از مردم نشدند؛ حمله به مراکز عمومی، تخریب اموال عمومی، به آتش کشیدن اتوبوس ها، تهدید نیروهای ارزشی و کتک زدن بسیجیان نشانه های بدرفتاری و بداخلاقی است که حتی برخی از آنها با توبه قابل جبران نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین مهدی عرب پور در گفتگو با ناب نیوز در خصوص سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع مردم تبریز و تاکید ایشان بر بی معنی بودن پروژه آشتی ملی، گفت: بحث آشتی ملی که از سوی برخی افراد و گروه های خاص مطرح می شود در خصوص فتنه 88 است؛ آنچه که در فتنه 88 اتفاق افتاد، در آغاز به بهانه تقلب در انتخابات بود اما پس از آنکه راه های قانونی طی و آرا بازشماری شد، افرادی که تقلب را بهانه کرده بودند چیزی به دست نیاوردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ناب نیوز,

امام جمعه موقت کرمان ابراز کرد: فتنه گران وقتی دیدند نشانه ای برای تقلب وجود ندارد، نیت درونی خود را علنی کردند و تظاهرات مختلف به راه انداخته و در نهایت به عزاداران سیدالشهدا در روز عاشورا بی حرمت کردند.

,

وی عنوان کرد: تقلب در انتخابات بهانه شومی برای این نوع حرکات و در حقیقت مقابله جدی با انقلاب ونظام بود همانطور که در شعارهای خود نیز مطرح کردند انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است؛ نشانه گیری آنها اصل نظام بود.

,

این مقام مسئول با بیان اینکه فتنه گران به دنبال نابودی انقلاب یا انحراف در مسیر آن بودند، اظهار داشت: یکی از مسیرهایی که برای انقلاب از ابتدا توسط امام راحل (ره) مشخص شد، مسئله مبارزه با استکبار بود که عوامل فتنه در پی تغییر این شعارها بودند و در این راستا مقابله با نظام که مطرح شد.

,

حجت الاسلام والمسلمین عرب پور ادامه داد: اما مردم همیشه در صحنه ایران در دفاع از انقلاب و نظام حماسه 9 دی را آفریدند؛ حماسه ای که با دعوت هیچ دستگاه و نهادی نبود و مردم به صورت خودجوش وارد شده و فتنه را خاموش کردند.

,

هدف طرح آشتی ملی بازگرداندن فتنه گران به عرصه سیاسی است/ مردم ایران با هم قهر نیستند

, هدف طرح آشتی ملی بازگرداندن فتنه گران به عرصه سیاسی است/ مردم ایران با هم قهر نیستند,

رئیس سازمان تبلیغات استان کرمان تاکید کرد: امروز طرح آشتی ملی هدفی جز بازگرداندن فتنه گران به عرصه سیاسی و وجهه دادن به آنها ندارد؛ آشتی ملی زمانی مطرح می شود که مردم چندین دسته شده باشد یا با هم قهر باشند که نیاز به آشتی باشد اما در روز 22 بهمن سال جاری مردم ایران نشان دادند در کنار دیگر انقلابیون متحد ایستاده و از انقلاب خود دفاع می کنند.

,

وی تصریح کرد: وقتی چنین وحدتی به نمایش گذاشته شد، تنها گروهی باقی می ماند که از مردم در فتنه 88 جدا شدند؛ بازگشت اینها  زمانی با توبه کردن و اظهار ندامت از آنچه انجام شد، عملی بود اما سال ها از این ماجرا می گذرد؛ کسانی که پشت پرده این ماجرا بودند، اظهار تبری نکرده و این اعمال را محکوم نکردند پس همدست فتنه گران هستند که قصد رودر رویی با نظام داشتند و مردم با آنها برخورد کردند.

,

آشتی ملی تطهیر فتنه گرانی است که حتی حاضر به عذرخواهی از ملت نشدند

, آشتی ملی تطهیر فتنه گرانی است که حتی حاضر به عذرخواهی از ملت نشدند,

امام جمعه موقت کرمان خاطرنشان کرد: آشتی ملی شعار صحیحی نیست و در راستای تطهیر چهره فتنه گرانی است که حتی حاضر به عذرخواهی از مردم نشدند؛ حمله به مراکز عمومی، تخریب اموال عمومی، به آتش کشیدن اتوبوس ها، تهدید نیروهای ارزشی و کتک زدن بسیجیان نشانه های بدرفتاری و بداخلاقی است که حتی برخی از آنها با توبه قابل جبران نیست.

,

وی افزود: ملت جز با فتنه گرانی که برای نابودی نظام فتنه کردند، با کسی قهر نیست؛ بین مردم ایران در هر لباس، کسوت، شغل و با هر قومیتی هیچ قهری وجود ندارد وهمه با هم متحدند.

,

حجت الاسلام والمسلمین عرب پور با اشاره به این کلام مقام معظم رهبری مبنی بر گله مندی مردم از برخی  شرایط موجود بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران برای تغییر حکومت در ایران بود تا حکومتی عدالت محور جایگزین رژیم فاسد و بداخلاق شود؛ اصل انقلاب محقق شد اما انقلاب اهداف وشعارهایی داشت که برای رسیدن به آنها باید همه مردم،مسئولین و دولت ها دست در دست هم برای رسیدن به آنها حرکت کنند.

,

نابسامانی های اقتصادی و مشکلات فرهنگی ناشی از ضعف مدیریت هاست/ مسئولین به جای بگومگو و متهم کردن یکدیگر مشکلات جامعه را رفع کنند

, نابسامانی های اقتصادی و مشکلات فرهنگی ناشی از ضعف مدیریت هاست/ مسئولین به جای بگومگو و متهم کردن یکدیگر مشکلات جامعه را رفع کنند ,

رئیس سازمان تبلیغات استان کرمان اذعان داشت: در مسیر رسیدن به اهداف انقلاب همواره مزاحمت هایی از سمت استکبار داشته ایم؛ جنگ هشت ساله، تحریم ها و مسائلی از این قبیل مانع شد که به برخی از شعارها به ویژه در زمینه تحقق عدالت اجتماعی و کم کردن آسیب ها برسیم، اما در کنار تمام این مشکلات، شکی نیست که برخی نابسامانی های اقتصادی یا مشکلات فرهنگی ناشی از ضعف مدیریت هاست.

,

وی یادآور شد: انتظار مردم این است که ضعف های ناشی از مدیریت و برنامه ریزی ها برطرف شود و این درخواست به جایی است که اگر مسئولین تصمیم بگیرند با عزم لازم این کاستی ها برطرف خواهد شد و این امر با استفاده از مدیران لایق و توانمند و  برنامه ریزی های کارشناسی شده در سطح کشور میسر خواهد بود.

,

امام جمعه موقت کرمان خاطرنشان کرد: انتظار مردم این است که مسئولین و دولتمردان به جای برخی بگومگوهای سیاسی و متهم کردن یکدیگر در مشکلات، مسائل مربوط به فقر بخشی از افراد جامعه، اشتغال مردم و پیشرفت در زمینه های عمرانی را مرتفع کنند لذا این انتظار به جا و به حقی است که به عنوان اعضای جامعه انتظار داریم.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه