اخبار داغ

مدیر کل حمل و نقل و راهداری شمال استان کرمان:

تردد خودروهای سنگین از مسیر بردسیر به سیرجان امکان پذیر نیست/ادامه بارش های سنگین در دهبکری/وضعیت بم حاد است

تردد خودروهای سنگین از مسیر بردسیر به سیرجان امکان پذیر نیست/ادامه بارش های سنگین در دهبکری/وضعیت بم حاد است
مدیر کل حمل ونقل و راهداری شمال استان کرمان گفت: در مسیر بردسیر به سیرجان در کیلومتر 25 به دلیل طغیان رودخانه سد سریز کرده است و از دیروز همه دستگاه ها را برای نجات پل به منطقه منتقل کردیم که تا کنون پل پا برجا است که در حال حاضر تردد ماشین های سنگین از مسیر کرمان، شهربابک و سرچشمه به سمت سیرجان امکان پذیر نیست و همچنین در مسیر کرمان- بافت- سیرجان فقط ماشین های سواری امکان تردد دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خداداد مقبلی مدیر کل حمل ونقل و راهداری شمال استان کرمان در گفتگو با آرمان کرمان  در رابطه با خسارات حاصل از سیلاب گفت: بارش های سنگینی در هفته گذشته رخ داده است که تا امروز صبح این بارش ها در دهبکری ادامه داشتند که با توجه به بارش های سنگین از همه مسیل ها و رودخانه ها سیلاب سنگینی وارد پل ها شده است و در این چند روز افراد زیادی تلاش کردند تا بتوانند محورها را نگه دارند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  آرمان کرمان ,

مقبلی افزود: امروز صبح در مسیر بم بر اثر طغیان رودخانه و دبی بیش از حد آب به دهانه پل دو دستگاه از پلهای مسیر تخریب شد که مسیر از امروز صبح مسدود است.

,

مدیر کل حمل ونقل و راهداری شمال استان کرمان اظهار کرد: در مسیر بردسیر به سیرجان در کیلومتر 25 به دلیل طغیان رودخانه سد سریز کرده است و از دیروز همه دستگاه ها را برای نجات پل به منطقه منتقل کردیم که تا کنون پل پابرجا است.

,

وی در ادامه ابراز کرد: برای اینکه پل تخریب نشود با توجه به اینکه کف آن شسته شده است اگر ماشین های سنگین عبور کنند احتمال تخریب پل وجود دارد که در حال حاضر تردد ماشین های سنگین از مسیر کرمان، شهربابک و سرچشمه به سمت سیرجان امکان پذیر نیست و همچنین در مسیر کرمان- بافت- سیرجان فقط ماشین های سواری امکان تردد دارند.

,

مقبلی در پایان خاطر نشان کرد: منتظریم که به طور کامل آب فروکش کند و کف سازی پل را انجام دهیم تا عبور تریلی ها در مسیر بردسیر به سیرجان آزاد شود اما مشکل بم حاد است و مسیر مسدود است.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه