اخبار داغ

گزارش تصویری:

زباله های حاشیه جاده آب بر به درام تهدیدی برای سلامت جامعه/ مسوولانی که پاسخگو نیستند

زباله های حاشیه جاده آب بر به درام تهدیدی برای سلامت جامعه/ مسوولانی که پاسخگو نیستند
رهاسازی و انباشت زباله در حاشیه جاده اصلی آب بر به درام تهدیدی جدی برای طبیعت و سلامت جامعه محسوب می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از برگ زیتون، رهاسازی و تلنبار زباله ها در حاشیه جاده اصلی آببر به درام، باعث ارائه چهره نازیبا و زشتی از طبیعت این منطقه در شهرستان طارم شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, برگ زیتون,

رضا محمدی در گفت و گو با خبرنگار برگ زیتون، اظهار داشت: تلنبار شدن این زباله ها، تصاویر زشتی از منطقه را به نمایش گذاشته و سبب آلودگی محیط زیست و جاده آببر به درام نیز شده است.

,

وی با بیان اینکه بوی این زباله ها بسیار نامطبوع است، تصریح کرد: این زباله ها علاوه بر اینکه باعث مخاطره افتادن زندگی احشام و دام ها شده است، برای سلامت انسانها هم تهدیدی جدی محسوب می‌شود.

,

IMG_2762

, IMG_2762, IMG_2762,

IMG_0384

, IMG_0384, IMG_0384,

IMG_0375

, IMG_0375, IMG_0375,

محمدی با اشاره به اینکه گردشگران و مسافران جهت بازدید اقلیم طبیعی و گردشگری شهرستان طارم از این محور مواصلاتی عبور می کنند، اضافه کرد: مشاهده این وضعیت توسط گردشگران و مسافران، برای چهره این شهرستان مناسب نیست.

,

این شهروند طارمی خاطرنشان کرد: زباله های انباشت شده در این منطقه باید توسط ادارات زیربط، جمع آوری و نسبت به امحا آن اقدام شود.

,

IMG_0380

, IMG_0380, IMG_0380,

جمشید باقری یکی از رانندگان شهرستان طارم در گفت و گو با این خبرنگار افزود: زباله های رها شده در این منطقه تهدید جدی برای سلامت افراد و جامعه محسوب می‌شوند، پس مسوولان امر بر اساس وظیفه سازمانی خود باید نسبت به جمع آوری و امحا این زباله ها اقدام کنند تا مشکلات و معضلاتی دیگر رخ نداده است.

,

وی تصریح کرد: رسانه ها بر حسب وظیفه خود معضلات و مشکلات جامعه را انعکاس می دهند و این وظیفه مسوولان است تا آنها را بررسی و رفع کنند.

,

شهروند طارمی با بیان اینکه تجمع زباله در حاشیه جاده اصلی آببر به درام محل تجمع حیواناتی از جمله سگ، شغال ، پرندگان و حیوانات دیگر شده است گفت: این حیوانات زباله ها را به داخل جاده هدایت نموده و خود نیز در عبور وسایط نقلیه مشکلاتی ایجاد می کنند.

,

IMG_0381

, IMG_0381, IMG_0381,

IMG_0379

, IMG_0379, IMG_0379,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه