اخبار داغ

رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم:

قم تا پایان هفته شاهد بارندگی نیست

قم تا پایان هفته شاهد بارندگی نیست
رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم با اشاره به اینکه دمای شب های استان به زیر صفردرجه خواهد رسید، گفت: فردا و پس فردا آسمان کمی ابری می باشد و همچنین از پس فردا افزایش آلاینده ها را در پیش خواهیم داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا قاضی امروز در گفتگو با فرهنگ نگار با اشاره به وضعیت آب و هوای استان طی روزهای آتی اظهار کرد: امروز هوای استان ابری تا نیمه ابری و به تدریج همراه با افزایش باد نسبتا شدید و کاهش ابر و دما پیش بینی می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فرهنگ نگار,

وی افزود: فردا و پس فردا آسمان کمی ابری می باشد و همچنین از پس فردا افزایش آلاینده ها را در پیش خواهیم داشت.

,

رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم با اشاره به دمای هوای این چند روز، گفت: حداکثر دمای امروز 6درجه سانتی گراد و حداقل دما به منهای 5درجه می رسد.

,

وی اضافه کرد: حداکثر دمای فردا به 10درجه سانتی گراد و حداقل دما به 5درجه سانتی گراد خواهد رسید و برای پس فردا حداکثر به 12 درجه و حداقل به منهای 3 درجه سانتی گراد خواهد رسید.

,

قاضی در ادامه با اشاره به وزش باد در استان ، بیان داشت: وزش باد برای امروز 35 تا 55 کیلومتر در ساعت از سمت شمال غرب پیش بینی می شود و همچنین برای فردا و پس فردا وزش باد بین 10 تا 25 کیلومتردر ساعت می رسد

,

وی در خاتمه با اشاره به بارندگی های چند روز آتی خاطر نشان شد: بر اساس نقشه هایی که در درست ما می باشد تا پایان هفته بارندگی نداریم و احتمال زیاد هم در پایان هفته هم بارندگی در استان رخ ندهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه