اخبار داغ

فرماندار ریگان:

کلیه مدارس ریگان تعطیل هستند/ طوفان شن و سیلاب ریگان را فلج کرده است

کلیه مدارس ریگان تعطیل هستند/ طوفان شن و سیلاب ریگان را فلج کرده است
فرماندار ریگان گفت: تمامی مقاطع تحصیلی در ریگان تعطیل هستند و نهادهای اداری مربوط به امداد و نجات را تعطیل نکردیم و بقیه مکان ها تعطیل شده است و همه دستگاه های اجرایی آماده به کار هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امین باقری فرماندار ریگان در گفتگو با  آرمان کرمان گفت: تمهیدات لازم اندیشه و آب های حاصل از سیلاب ها مدیریت شده است تا کنون در منطقه گنبکی خسارتی نداشتیم ولی متاسفانه حجم ورودی آب در حال زیاد شدن است و نمیدانیم که چه زمانی می توانیم آن را کنترل کنیم و به چه میزان خسارت وارد شده است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, امین باقری فرماندار ریگان در گفتگو با ,  آرمان کرمان,  آرمان کرمان,  گفت: تمهیدات لازم اندیشه و آب های حاصل از سیلاب ها مدیریت شده است تا کنون در منطقه گنبکی خسارتی نداشتیم ولی متاسفانه حجم ورودی آب در حال زیاد شدن است و نمیدانیم که چه زمانی می توانیم آن را کنترل کنیم و به چه میزان خسارت وارد شده است. ,

باقری افزود: تلاش کردیم تا با اطلاع رسانی افراد را از منطقه خارج کنیم و فقط نیروهای امدادی و همکاران اداری در گنبکی باید بمانند و همچنین روستای حجت آباد، محمود آباد، قاسم آباد و روستاهای مربوط به بخش گنبکی یعنی الله آباد،حاجی آباد و روستای میر آباد و بقیه روستاها به شدت تحت تاثیر قرار گرفته اند.

,

فرماندار ریگان در ادامه ابراز کرد: همراه با این مسئله طوفان شن هم رخ داده است و متاسفانه هر دو بحرانی که هر یک به تنهایی یک شهرستان را فلج می کنند، شهرستان ما را فراگرفته اند که در حال مدیریت هستیم.

,

وی بابیان اینکه تمامی مقاطع تحصیلی در ریگان تعطیل هستند، ادامه داد: نهادهای اداری مربوط به امداد و نجات را تعطیل نکردیم و بقیه مکان ها تعطیل شده است و همه دستگاه های اجرایی آماده به کار هستند. 

,

باقری در پایان خاطر نشان کرد: مسیر کرمان به بم به دلیل شکسته شدن پل بسته و مسیر ترانزیتی قطع شده است و راه ارتباطی ریگان به کرمان هم بسته شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه