اخبار داغ

براثر بارش برف و یخبندان؛

برق 4 روستای گالیکش قطع شد / راه 2 روستا گالیکش مسدود است

برق 4 روستای گالیکش قطع شد / راه 2 روستا گالیکش مسدود است
براثر بارش برف و یخبندان برق 4 روستا دهستان نیلکوه گالیکش قطع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیلکوه براثر بارش برف و یخبندان شدید، برق روستاهای «کیارام، سیجان، پادلدل و فرنگ» از توابع دهستان نیلکوه شهرستان گالیکش قطع‌شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیلکوه ,

نانوایی‌های این روستاها به دلیل قطعی برق قادر به پخت نان نیستند و هم‌اکنون نیروهای امدادی اداره برق شهرستان گالیکش در تلاش هستند تا برق این روستاها وصل شود.

,

روستاهای «آبپران» تا «فارسیان فرنگ» از توابع دهستان نیلکوه که از شبکه برق شهرستان گالیکش تغذیه می‌شوند و روستاهای «لیرو» و «پنو» که از شبکه برق‌رسانی شهرستان مینودشت تغذیه می‌شوند مشکل برق ندارند.

,

راه مواصلاتی پارک ملی گلستان به استان خراسان شمالی و مسیر دسترسی روستاهای دهستان نیلکوه با تلاش نیروهای راهداری شهرستان‌های مینودشت و گالیکش صبح امروز بازشده است و تردد در این مسیرها تنها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

,

راه مواصلاتی روستاهای کندسکوه و قوشه چشمه از توابع بخش لوه شهرستان گالیکش مسدود است. راه روستای قوشه چشمه به سمت شهرستان کلاله باز است و تردد در این مسیر تنها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

,

مدارس قوشه چشمه، کندسکوه و دهستان نیلکوه در تمامی مقاطع صبح و عصر امروز تعطیل‌شده است و تاکنون تمامی مدارس مقطع ابتدایی نوبت صبح شهرستان گالیکش از سوی فرماندار گالیکش تعطیل اعلام‌شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه