اخبار داغ

مسئول کمیته انجمن ورزش‌های آبی کشور:

مشگین‌شهر ظرفیت توریسم ورزشی را داراست/ مردان یخی در سه گروه اجرا می‌شود

مشگین‌شهر ظرفیت توریسم ورزشی را داراست/ مردان یخی در سه گروه اجرا می‌شود
مسئول کمیته انجمن ورزرش‌های آبی کشور گفت: قله سبلان و دامنه‌های آن می‌تواند مرکز توسعه ورزش مردان یخی و ورزش‌های زمستانی در کشور باشد چرا که زیر ساخت لازم برای توسعه ورزش‌های زمستانی در این شهرستان محیاست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرمشکین، به منظور هماهنگی برای برگزاری گردهمایی مردان یخی ایران در شهرستان مشگین‌شهر جلسه‌ای با حضور مسئول کمیته انجمن ورزرش‌های آبی کشور، اداره ورزش و جوانان، اصحاب رسانه و دست اندرکاران مجموعه گردشگری پل معلق برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرمشکین,

 

,

در این جلسه کوثری مسئول کمیته ورزش‌های آبی کشور با بیان اینکه با اجرای چنین پروژه عظیمی در این شهرستان کار بزرگ و ارزشمندی انجام گرفته است.

,

 

,

وی افزود: در حال حاضر ایران درگیر ریز گردی است که در آینده نزدیک به علت بار ترافیکی سنگین دچار مشکل خواهند شد لذا گردشگران مجبور هستند در دامنه کوه‌هایی همچون سبلان حضور یابند که خوشبختانه در این شهرستان گام‌هایی برای جذب توریسم انجام گرفته است.

,

 

,

وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌هایی که در این شهرستان وجود دارد می‌توان این شهرستان را مرکز توریسم ورزشی در کشور انتخاب و سرمایه‌گذاری کرد.

,

 

,

کوثری تاکید کرد: ما نباید در این مجموعه تنها به دنبال اعلام برنامه از طرف فیفا برای اجرا باشیم بلکه لازم است خود وارد میدان شده و از ظرفیت‌هایی همچون دامنه سبلان برای ایجاد و توسعه توریسم ورزشی کشور استفاده کنیم تا این منطقه زیبا در سطح کشور و فراتر از آن معرفی شود.

,

 

,

وی در خصوص مردان یخی گفت: ما در این گردهمایی و ورزش با ساختار طبیعت کاری نخواهیم داشت بلکه از این ساختار برای اجرای برنامه‌های ورزشی استفاده خواهیم کرد.

,

 

,

مسئول کمیته انجمن ورزش‌های آبی کشور گفت: در این گردهمایی سه گروه شرکت خواهند کرد؛ گروه اول افرادی هستند که تاکنون در هیچ جشنواره، همایش و یاسابقه یخی نداشته اما از لحاظ بدنی سالم است، گروه دوم افرادی هستند که در آب‌های گرم شنا کرده‌اند و در این خصوص مهارت دارند، اما گروه سوم این گردهمایی افرادی هستند که به صورت غیر طبیعی ساعت‌ها در آب سرد قرار می‌گیرند.

,

 

,

وی تصریح کرد: قله سبلان برای کوهنوردان همچون زیارتگاهی است که مکرراً در آن حضور می‌یابند و در آینده این احتمال وجود دارد که ورزش مردان یخی جزء ورزش‌های المپیک نیز انتخاب شود لذا قله سبلان و دامنه‌های آن می‌تواند مرکز توسعه ورزش مردان یخی و ورزش‌های زمستانی در کشور باشد چرا که زیر ساخت لازم برای توسعه ورزش‌های زمستانی در این شهرستان محیاست.

,

 

,

وی افزود: گردهمایی مردان یخی برای اولین بار در کشور و رویکرد متفاوت برگزار می‌شود که انتظار می‌رود چنین برنامه‌های در سال‌های آینده در این شهرستان تداوم داشته باشد.

,

 

,

حسین عباس نیا مدیر عامل پل معلق مشگین‌شهر گفت: مجموعه پل معلق در این گردهمایی به عنوان اسپانسر عمل خواهد کرد لذا لازم است اداره ورزش و جوانان و کمیته ورزش‌های طبیعی کشور برنامه ریزی لازم برای مقابله با هر گونه رویداد احتمالی را پیش بینی و اعلام کند تا در حین برنامه دچار مشکل نشویم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه