اخبار داغ

کانون های مساجد در تقویت برنامه های فرهنگی نقش موثری دارند/ فعالیت ۱۲ باب کانون تخصصی مساجد در استان سمنان

کانون های مساجد در تقویت برنامه های فرهنگی نقش موثری دارند/ فعالیت ۱۲ باب کانون تخصصی مساجد در استان سمنان
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با بیان اینکه کانون ها در تقویت برنامه های فرهنگی نقش موثری دارند، گفت: در حال حاضر 12 باب کانون تخصصی در استان سمنان فعالیت می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قومس، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا حدادیان در نشست با مدیران کانون های تخصصی مساجد استان سمنان گفت: بی شک کانون های مساجد به عنوان بازوان قوی عملیاتی در اجرای برنامه ها می باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قومس,

وی کانون های فرهنگی و هنری تخصصی مساجد استان را  ظرفیت های بالقوه برشمرد و افزود: بی تردید با بالفعل شدن این ظرفیت بزرگ، در جذب حداکثری جوانان به سمت  کانون های مساجد گام برداشته شده است.

,

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با اشاره به اینکه تعدادی  از کانون های مساجد به عنوان کانون های تخصصی فعالیت می کنند بیان کرد: این کانون ها  باید در کنار فعالیت های عمومی خود  در یک رشته خاص نیز عملکرد  داشته باشند.

,

حدادیان با بیان اینکه رسالت کانون های تخصصی به مراتب بیشتراست ابراز کرد: این کانون در تقویت برنامه های فرهنگی نقش موثری دارند.

,

وی با اشاره به اینکه  دبیرخانه کانونهای فرهنگی و هنری استان در راستای پیشبرد فعالیت ها از کانون های تخصصی حمایت می کند تصریح کرد:  در حال حاضر 12 باب کانون تخصصی در استان سمنان فعالیت می کنند.

,

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با بیان اینکه هم اکنون شش کانون ولایت، سلامت، آی تی، حجاب و عفاف، آموزش ونماز در سمنان،  یک کانون تخصصی قرآن درشاهرود، دو کانون مهدویت و پژوهش در دامغان ، دو کانون آموزش و مشاوره در مهدیشهر و یک کانون کتابخانه ای در سرخه فعالیت دارند خاطرنشان کرد: این کانون ها با ارائه برنامه های مفید ، جان دوباره  ای به مساجد بخشیده اند.

,

حدادیان با اشاره به اینکه  کانون های تخصصی در موضوعات قرآن و نماز، مهدویت، کتابخانه ای، آی تی، سلامت، آموزش، پژوهش ،حجاب و عفاف و ... به فعالیت می پردازند اظهار کرد: بی تردید این کانون‌ها  بازوان کانون‌های مساجد در اجرای برنامه‌ها می باشند.

,

حامد عبدوس کارشناس برنامه ریزی وتوسعه دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان نیز در این نشست تقویت احساس نیاز به مسجد در مردم را ، رسالت  مهم کانون های مساجد عنوان کرده و گفت: بستر سازی برای حضور ومشارکت مساجد در توسعه فرهنگی کشور،تربیت نیروی متخصص ومتعهد طراز فرهنگ وهنر جمهوری اسلامی، تقویت روحیه ی نوآوری وخلاقیت در کانون های از مهمترین فعالیت های این کانون ها می باشد.

,

 عبدوس با بیان اینکه حضور مردم در مساجد موجب  کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه می باشد عنوان کرد:  این کانون ها ظرفیت مطلوبی در جهت فعالیت های فرهنگی هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه