اخبار داغ

مربی تیم هاکی سیستان و بلوچستان :

امیدهای هاکی سیستان و بلوچستان در مسابقات قهرمانی کشور حضور یافتند

امیدهای هاکی سیستان و بلوچستان در مسابقات قهرمانی کشور حضور یافتند
مربی تیم هاکی سیستان و بلوچستان عنوان کرد: تیم امید هاکی سیستان و بلوچستان به سرپرستی حمیدرضا بزی در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی حضور یافتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  اوشیدا علیرضا کیخواه نژاد ابراز داشت: مسابقات هاکی کشور و انتخابی تیم ملی از ۳۰ بهمن ماه آغاز و تا چهارم اسفند با حضور ۱۳ تیم ادامه خواهد داشت.

وی افزود: این دوره از رقابت ها با حضور تیم هایی از استان‌ های سمنان، آذربایجان شرقی، زنجان، اصفهان، آذربایجان غربی، قم، سیستان و بلوچستان، گلستان، همدان، کرمان، مرکزی، کرمانشاه و مازندران برگزار می شود.

کیخواه نژاد ابراز داشت: تیم سیستان و بلوچستان با بازیکنان توانمندی به نام های مجتبی بزی، حسن کریمیان نژاد، محمد عبدی، سجاد شهدادی خالقداد، محمدرضاالادو، علی سارانی، مجتبی صیادی، منصور رحمانزائی، امیرحسین سرگزی، علیرضاسرگزی، امیرجاودانی پور و ابوالفضل شهرکی و سرپرستی حمیدرضا بزی در این دوره از رقابت ها حضور یافته است.

کیخواه نژاد با بیان اینکه، مسابقات قهرمانی کشور در شهرستان اراک برگزار می شود خاطرنشان کرد: با توجه به آمادگی تیم سیستان و بلوچستان امیدواریم در این دوره از رقابت ها مقام خوبی را از آن خود کند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشیدا ,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه