اخبار داغ

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت استان:

مراکز فروش فوق العاده با گرفتن مجوز فعالیت کنند

مراکز فروش فوق العاده با گرفتن مجوز فعالیت کنند
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت استان قزوین گفت: هر واحد صنفی که بخواهد کالای خود را حراج و یا فروش فوق العاده نماید موظف به کسب مجوز است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اکبر کبیری در گفت‌وگو با  شاخص، با اشاره به فروش فوق العاده در مراکز خرید شهر، اظهار کرد: با نزدیک شدن به نوروز جنب و جوش مردم استان قزوین برای خرید رو به افزایش است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص,

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین با تاکید بر اینکه مراکز فروش فوق العاده حتما باید مجوز بگیرند، تصریح کرد: هر واحد صنفی با توجه به رو به اتمام بودن فصل فروش محصولات خود می‌تواند فروش فوق‌العاده بزند.

,

این مسوول ادامه داد: هر واحد صنفی که بخواهد کالا یا مصنوعات یا فرآورده های خود را حراج و یا فروش فوق العاده نماید موظف به کسب مجوز از اتحادیه صنف مربوط است.

,

کبیری با اشاره به اینکه مجوز فروش فوق العاده هم باید در معرض دید مردم باشد، افزود: واحدهای صنفی نباید برای جلب مشتری درباره کالاهای مورد حراج یا فروش فوق العاده بر خلاف واقع تبلیغ کنند و تبلیغ خلاف علاوه بر تعقیب قانونی متخلف، موجب تعطیل حراج یا فروش فوق العاده خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه