اخبار داغ

مدیر بیمارستان روانپزشکی 22 بهمن اعلام کرد

قابل کنترل بودن ۸۰ درصد از بیماری‌های اعصاب و روان

قابل کنترل بودن ۸۰ درصد از بیماری‌های اعصاب و روان
مدیر بیمارستان آموزشی و درمانی روانپزشکی 22 بهمن قزوین با اشاره به اینکه بیماری‌های خلقی با احساس‌های نا به هنجار افسردگی و یأس مشخص می‌شوند، گفت: 80 درصد از بیماری‌های اعصاب و روان قابل کنترل است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد رضا بیگدلو در گفت‌وگو با شاخص، با اعلام اینکه ۸۰ درصد از بیماری های اعصاب و روان قابل کنترل است، اظهار کرد: درمان و کنترل این بیماران در گرو همراهی خانواده هاست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص,

مدیر بیمارستان آموزشی و درمانی روانپزشکی ۲۲ بهمن قزوین با اشاره به اینکه بیماری‌های خلقی با احساس‌های نا به هنجار افسردگی و یأس مشخص می‌شوند، تصریح کرد: به صورت چشمگیر حس واقعیت سنجی بیماران مختل می شود و فرد علی رغم داشتن توهم نسبت به بیماری خود بصیرت و آگاهی ندارد.

,

این مسوول تاکید کرد: جسم و روان انسان ارتباط و وابستگی شدید به هم دارند لذا بیماری در هر کدام، دیگری را نیز تحت تاثیر قرار می دهد عوارض و علائم بیماری جسمی معمولاً با چشم قابل دیدن و یا با حواس پنجگانه قابل درک می باشند اما علائم بیماری روانی معمولاً در عواطف، احساسات و رفتار فرد نفوذ پیدا می کند.

,

بیگدلو عنوان کرد: اعتیاد، افسردگی، بیماری دو قطبی و اسکیزوفرنی مهم ترین علت مراجعه افراد به تنها بیمارستان اعصاب و روان استان است.

,

وی افزود: پس از بهبود نسبی حال بیمار و ترخیص از بیمارستان متاسفانه خانواده‌ها به دلیل عدم آگاهی و سهل انگاری، موجب قطع خود سرانه دارو و بازگشت مجدد بیمار به مرکز درمانی می شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه