اخبار داغ

احزاب فولکس واگنی دنبال یارانه هستند

احزاب فولکس واگنی دنبال یارانه هستند
سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری می‌گوید: احزابی که برای فعالیت خود به دنبال گرفتن پول از خزانه دولت هستند معمولا احزاب فولکس واگنی هستند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن کوهکن، عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری در مورد قطع یارانه احزاب گفت: بنده با یارانه احزاب از ابتدا مخالف بودم چراکه معتقدم اگر حزبی ایجاد می‌شود باید هزینه‌هایش را خودش پرداخت کند و از بودجه بیت المال نباید به احزاب پولی پرداخت شود.
 
او گفت: حزب یا باید مردمی باشد یا دولتی،اگر  می‌خواهیم حزب دولتی ایجادکنیم باید به تجربه شکست خورده‌مان در احزاب دولتی همانند کارگزاران و مشارکت نگاه کنیم.این تجربه به خوبی نشان می دهد که حزب دولتی موفق نیست و احزاب باید مردمی باشند.
 
کوهکن بیان کرد: اگر حزبی قرار است مردمی باشد باید هزینه هایش  را نیز مردم بدهند و از بیت‌المال نباید این هزینه پرداخت شود، اگر حزبی زمینه مردمی دارد باید پول جمع کند که نه در مسیر رانت بیفتد و نه از دولت پول بگیرد.اگر دولت به ما پول دهد که کار حزبی انجام دهیم زیبنده نیست.
 
وی در پاسخ به این پرسش که با این رویکرد آیا فقط اصحاب ثروت در کشور موفق به تشکیل حزب نمی‌شوند گفت: کسی همچین حرفی را نمی زند بلکه اگر کسی آشنا با فعالیت حزبی باشد می داند که احزاب در دورترین نقاط کشور هم عضو دارند و فعالیت می کنند، حزب جمهوری اسلامی که درابتدای انقلاب تشکیل شد در هر شهرستان ده حوزه و چندین کانون برای فعالیت داشت و درهر کدام از این حوزه ها و کانون های افراد متعددی فعالیت می کردند و همه هزینه های حزب را نیز این افراد پرداخت می کردند.
 
این نماینده اصولگرای مجلس تاکید کرد: احزابی که برای فعالیت خود به دنبال گرفتن پول از خزانه دولت هستند معمولا احزاب فولکس واگنی هستند که 7 الی 8حزب هستند و زمینه مردمی نیز ندارند، کسی هم به آنها کمک نمی کنند لذا می خواهند بند دولت شوند و از دولت پول بگیرند تا کار حزبی کنند که ما بااین نوع فعالیت مخالفم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

 

,

منبع:خبرآنلاین

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه