اخبار داغ

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی:

ایجاد اشتغال جزء مطالبات اصلی مردم است/ مدیران ناکارآمد استعفا بدهند/اقدامات بسیج و سپاه در استان ستودنی است

ایجاد اشتغال جزء مطالبات اصلی مردم است/ مدیران ناکارآمد استعفا بدهند/اقدامات بسیج و سپاه در استان ستودنی است
نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد اشتغال جزء مطالبات اصلی مردم است و لازم است که مسئولین اقدامات خود را برای مردم تشریح نمایند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمداالله کریمی در گفت و گو با بیجار بام ایران :مردم ایران اسلامی علیرغم مشکلات عدیده ایی که دارند اعتقاد قلبی خودرابه نظام وانقلاب وخون شهدا از دست نداند و با حضور حداکثری خود در راهپیمایی 22 بهمن این مهم را به اثبات رساندند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بیجار بام ایران, ,

 

,

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروزه هر شخصی خواستار تداوم انقلاب اسلامی است،باید مطالبات مردمی راسرلوحه عمل خویش قرار دهند،افزود: امید است،مسئولین با اقدام وعمل؛پاسخ اعتماد مردم به نظام را دهند.

,

 

,

معضل بیکاری و ایجاد اشتغال جز مطالبات اصلی مردم است

,

کریمی با تاکید بر اینکه مسئولان روزنامه نیستند و باید کارنامه عمل ملاک اقدامات مسئولان باشد گفت :مسئولین ما باید ؛مجموعه اقدامات خود را برای مردم تشریح نمایند.

,

 

,

وی با اشاره بر اینکه مردم برترین قاضی ها هستند :امروز سرطان وعده،شعار و ظاهرسازی کشور ما را فرا گرفته است و مردم خائنان وخادمان را می شناسند و تفکیک می دهند و بهترین قضاوت ها را ،مردم خواهند کرد.

,

 

,

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود به پروژه پتروشیمی اشاره کرد وگفت :طی دیداری که با وزیر نفت صورت گرفت واستعلامی که از فرمانداری انجام شد ،مدارکی دال براحداث این طرح در فرمانداری وجود ندارد پس ما باید چگونه انتظار انجام آن را داشته باشیم.

,

 

,

کریمی در خصوص کارخانه فولاد گفت :اگر بنا است کارخانه فولادی احداث شود باید در محل شهرستان بیجار باشد ودلیلی برای خروج این طرح از شهرستان نیز وجود نداردومن به پشتوانه مردم اجازه نخواهم داد ذره ایی از خاک آهن از بیجار خارج شود.

,

 

,

وی به مدیرانی که به میز صندلی خود چسبیده اند اشاره کرد وگفت :مسائل درون سازمانی گریبان این مدیران را گرفته باعث شده از خدمت به مردم باز بمانند ودرگیر حل مسائل سازمان خود باشند.

,

 

,

مدیران ناکارآمد استعفاء بدهند

,

کریمی با تاکید بر حذف مدیران ناکارآمد گفت :مدیران باید با نگاه جهادی و فعال در شهرستان به مردم خدمت کنند و هر مدیری که نمیتواند خدمتگزاد مردم باشد استعفای خود را به فرمانداری ارائه نماید.

,

 

,

وی به پورسانتی که کارکنان بهزیستی در قبال ارائه تسهیلات به معلولین می گیرند اشاره نمود وگفت :مدیرانی که نمی توانند به  درستی کار کنند،کناره گیری کنند؛زیرا به سادگی نمی توان از خطای آنان گذشت.

,

 

,

نماینده مردم بیجار در خصوص کارخانه سیمان کردستان گفت :این نهاد ۹میلیارد و۵۰۰میلیون تومان به شرکت گاز بدهی دارد؛ که هرچه سریعتر ،باید نسبت به،پرداخت مطالبات اقدام نمایند.

,

 

,

نماینده بیجار درادامه گفت :اینجانب با احدی ساخت و پاخت ندارم و با حمایت مردم به اینجا رسیده ام .از شخص فرماندار هم تقاضا دارم وضعیت نابسامان شهرستان را سروسامان دهد.

,

 

,

وی تاکید کرد: بی تدبیری بسیاری از مدیران راه را برسرمایه گذاران وکارکردن ما بسته است.

,

 

,

کریمی افزود :رای را با صداقت کسب کرده ام و تا روزی که توان خدمت داشته باشم اجازه خیانت هیچکس را به بیجار نخواهم داد.

,

 

,

روحیه همدلی موجب پیشرفت شهرستان می شود

,

نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی به مشکلات بسیار زیاد شهرستان اشاره نمود وگفت :همه باید دست به دست هم دهیم وکمر همت بر رفع مشکلات بندیم تاانشاالله ،شاهد پیشرفت باشیم.

,

 

,

وی در ادامه از اقدام به موقع اداره راه وشهرسازی شهرستان در طی چند روز گذشته در خصوص برف روبی جاده های روستایی گفت: اقدامات به موقع منج به نتیجه ای درست شود قابل تقدیر است.

,

 

,

کریمی تصریح کرد:بعد از سی و هشت سال از عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از بن و دندان معتقدیم آمریکا و اسرائیل دشمن شماره اول انقلاب و اسلام هستند ،اما هستند افرادی از اسرائیل و آمریکا بیشتر در حق این مردم بدی می کنند.

,

 

,

این مقام مسئول ادامه داد:یکی سری مسائل باید در سطوح ملی حل شود و برخی در سطح استانی اما معتقدم با توجه به تجربه ای که در شهرستان داشته ام خیلی از معضلات و مشکلات شهرستان به داخل شهرستان بر می گردد.

,

 

,

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی در قسمت دیگری از سخنان خود با اشاره خدمات ارزنده سپاه و بسیج در شهرستان ، اظهار داشت: اگر سپاه نباشد خیلی از کارهای مملکت لنگ می ماند .

,

 

,

کریمی با تاکید بر اینکه در زمینه امنیت هیچ مشکلی در شهرستان نداریم، بیان داشت:امنیت حاکم در شهرستان بیجار نتیجه زحمات بی شائبه نیروهای سپاه ،بسیج و دیگر ارگان های امنیتی است.

,

 

,

وی در ادامه گفت :گاز رسانی به خوبی در حال انجام است ،درحال حاظر۱۱روستا دردست اقدام است ولی در حوزه اشتغال،کشاورزی و ورزش قضاوت را به مردم می سپارم.

,

 

,

وی به روح تعاون وکار جمعی اشاره کرد وگفت :دوستی وکار دو حیطه جدا از یکدیگر است،وضعیتی هم که شهرستان در آن قرار دارد را هرگز نمی پذیرم ؛امیداست ،همه مدیران با همراهی و همدلی وکار جمعی درراستای رفع مشکلات شهرستان گامی موثر بردارند.

,

 

,

کریمی با اشاره به نزدیک شدن ایام انتخابات گفت: انتخابات قبل از هرچیز مایه اقتدار نظام است و باید هرچه باشکوه تر برگزار گردد و فضای انتخابات باید ازهر نوع  تفرقه ایی به دور باشد.

,

 

,

کریمی گفت :انتخابات شوراها بسیار حائز اهمیت است و کارکرد شورا ها ، کارکرد عمرانی است فلذا متنفذین شرکت نمایند، در پایان از امام جمعه محترم تقاضامندم بر انتخابات نظارتی کامل داشته باشند .

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه