اخبار داغ

به همت حوزه علمیه نجمیه؛

کارگاه فرزندپروری در سرخه برگزار شد

کارگاه فرزندپروری در سرخه برگزار شد
کارگاه فرزندپروری به همت حوزه علمیه نجمیه سرخه ویژه بانوان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ طاهره عربی مدیرحوزه علمیه نجمیه سرخه در گفت و گو با خبرنگار ندای سرخه، اظهار داشت: کارگاه فرزندپروری ویژه بانوان به همت حوزه علمیه نجمیه به مدت سه روز برپا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای سرخه,

وی با اشاره به اینکه این کارگاه با مشارکت دادگستری سمنان و در محل مدرسه علمیه نجمیه برگزار شد، خاطرنشان کرد: در این کارگاه از اساتید برجسته همچون مهدیه عزیزپور از اساتید حوزه و دانشجو بهره جستیم که بسیار مورد رضایت طلاب قرار گرفت.

,

مدیرحوزه علمیه نجمیه شهرستان سرخه هدف از برگزاری این کارگاه را تربیت صحیح و دینی، معنوی و اسلامی فرزندان عنوان کرد و گفت: این کارگاه با حضور فرزندان شش تا 12 سال برگزار شد.

,

عربی از دیگر اهداف برگزاری این کارگاه علمی آموزشی را پیشگیری از جرایم و معضلات اجتماعی و فرهنگی همچون طلاق عنوان کرد و بیان داشت: سن ازدواج افزایش و میزان طلاق ها در کشور به شکل چشمگیری افزایش یافته است؛ به همین منظور لازم و ضروری به نظر می رسد تا چنین کارگاه های آموزشی برگزار شود.

,

وی اظهار داشت: تعلیم و تربیت از جمله موارد مهمی است که همواره در صدر برنامه های حوزه های علمیه و در دستور کار بوده است؛ چرا که بدون شک در صورت تربیت بانوان عالم، متعهد، بصیر، انقلابی می توانند بانوانوظایف مادری و همسری خود را در راستای پاسداری از تحکیم و تعالی بنیان خانواده به خوبی انجام دهند.

,

مدیر حوزه علمیه نجمیه شهرستان سرخه از جمله مهمترین مأموریت های حوزه های علمیه را مدیریت و راهبری امور و مراکز علکی، فرهنگی، تبلیغی و آموزشی و همنین تعلیم و تربیت در حوزه های علمیه و سایر جوامع علمی و فرهنگی  عنوان کرد و گفت: از مهمترین رسالت های حوزه های علمیه تربیت بانوان متخصص و کارآمد به عنوان یکی از ارکان مهم خانه و خانواده و رکن تأثیرگذار در جامعه است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه