اخبار داغ

با تلاش اکیپ های بهداشتی و دامپزشکی/

تا شعاع یک کیلومتری منابع اصلی آلوده بیماری آنفلوانزای پرندگان در شهرستان اردل پاکسازی شد

تا شعاع یک کیلومتری منابع اصلی آلوده بیماری آنفلوانزای پرندگان در شهرستان اردل پاکسازی شد
اسماعیل امیدی اردلی گفت: با تلاش شبانه روزی اکیپ های بهداشتی و دامپزشکی اردل تا کنون سه منبع اصلی آلوده بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان که در شهر اردل و روستاهای لیرابی و سرچاه شیوع پیدا کرده بود پاکسازی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسماعیل امیدی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه با بیان این خبر گفت:بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان 28 بهمن در برخی قسمت های شهرستان شیوع پیدا کرد که این بیماری روز به روز در حال گسترش می باشد و تمام اکیپ های بهداشتی و دامپزشکی آماده باش برای جلوگیری از این بیماری هستند.

امیدی اظهار کرد:منابع اصلی آلودگی بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در شهر اردل و در روستاهای سرچاه و لیرابی  آنفولانزای مرغی مشاهده شد و با تلاش شبانه روزی اکیپ های بهداشتی و دامپزشکی اردل تا کنون تا شعاع یک کیلومتری این منابع اصلی بیماری پاکسازی شد.

وی بیان کرد :این بیماری در روستاهای الیکوه،شیخ محمود،زرمیتان و کری هم گزارش داده شد که سریعا به مرکز بهداشت و درمان شهرستان گزارش شده و کارشناسان دامپزشکی و مراقبین سلامت برای نمونه برداری به این مناطق اعزام شدند.

شهروندان اردلی می توانند توصیه های بهداشتی راجهت پیشگیری از آنفلوانزای فوق حاد پرندگان را در کانال تلگرامی  " @haftcheshme" یا  " https://t.me/moragheb_ardal " دنبال کنند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هفت چشمه , هفت چشمه ,
,
,
,
,
,
, @haftcheshme, @haftcheshme, https://t.me/moragheb_ardal , https://t.me/moragheb_ardal,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه