اخبار داغ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود:

ارائه ۴۸ ایده به کارگاه منطقه ای نوآورانه علوم پزشکی شاهرود/ تقدیر از ایده های برتر

ارائه ۴۸ ایده به کارگاه منطقه ای نوآورانه علوم پزشکی شاهرود/ تقدیر از ایده های برتر
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با اشاره به اولین کارگاه منطقه ای شکوفایی ایده های نوآورانه علوم پزشکی در شاهرود گفت: 48 ایده از 186 استاد، پژوهشگر و دانشجو از دانشگاه های علوم پزشکی منطقه یک کشور در این کارگاه ارائه شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار نسل شاهوار شاهرود اولین کارگاه منطقه ای شکوفایی ایده های نوآورانه علوم پزشکی با حضور دانشگاه های علوم پزشکی منطقه یک کشور در شاهرود برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل شاهوار شاهرود,

سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در حاشیه این کارگاه در گفتگو با خبرنگار نسل شاهوار با اشاره به برگزاری این کارگاه به مدت سه روز در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: در این کارگاه 48 ایده در قالب 10 گروه از 186 استاد، پژوهشگر و دانشجو از دانشگاه های علوم پزشکی مازندران، گلستان، آمل، بابل، گیلان، سمنان و شاهرود برگزار شد.

,

وی با بیان اینکه در اختتامیه این کارگاه سه ایده به عنوان ایده های برتر معرفی شد و یک ایده نیز شایسته تقدیر شناخته شد اظهار کرد: ایده های ارائه شده به این کارگاه در حوزه های صنایع غذایی، مدیریت نظام سلامت، مهندسی و تجهیزات پزشکی، تجهیزات و توانبخشی، تجهیزات پزشکی و کنترل آلودگی ها و فراورده های بیولوژیک بهداشتی و دارویی بود.

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با ارائه توضیحاتی کوتاه در خصوص ایده های برگزیده افزود: ایده تخت ایمن بر بیمار برای جابجایی بیماران بدون صدمه زدن به بیمار، طراحی ایرفون مارشا که با تولید صداهایی خاص با فرکانس مشخص در بخش های جراحی، زایمان و ... قبل از عمل جراحی برای بیماران و مادران بیمار آرامش ایجاد کند، طراحی دستگاه احیای پیشرفته در محل حادثه و آتل ده اورژانسه که به صورت فوری می توان از آن استفاده کرد و ضد باکتریال و خود تمیز شونده است ایده های برتر و شایسته تقدیر این کارگاه آموزشی بودند.

,

موسوی بیان کرد: هدف از برگزاری استارت آپ ها ایجاد ارتباط نزدیک بین دست اندرکاران حوزه صنایع و دانشگاه می باشد تا ایده هایی تولید شود که این ایده ها به تولید یک محصول بیانجامد و تجاری سازی شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه