اخبار داغ

کارآفرین در نظرآبادی:

اشتغال زایی برای ۱۵۰۰ نفر نتیجه کسب و کار خانوادگی/ دعای خیر کارگران زندگیمان را استحکام می بخشد

اشتغال زایی برای ۱۵۰۰ نفر نتیجه کسب و کار خانوادگی/ دعای خیر کارگران زندگیمان را استحکام می بخشد
تولیدکنندگان جوان نباید فکر حضور همه روزه در بازار باشند و فقط باید به فکر تولید بیشتر باشند و این در کار تولید قارچ با صبر امکان پذیر است و باید بگویم که بخش فروش خیلی مهم است و هنر افراد به پیدا کردن راه فروش است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از کرج رسانه، منوچهر جناقی کارشناس کشاورزی از سال۱۳۷۰ به عنوان تولید کننده قارچ به همراه پدر وارد چرخه تولید در نظرآباد شده است و بعد از گذشت ۲۵ و فوت پدر به همراه برادرش شهرام جناقی که کارشناس تولید برق می باشد به فعالیت می پردازد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کرج رسانه,

, ,

وی گفت: یکی از مهم ترین عوامل موفقیت ما کار کردن به صورت خانوادگی است که در بسیاری از کشورهای دنیا کاری معمول و مرسوم است و ۲۶۵ نفر به صورت مستقیم و ۱۵۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم در واحد تولیدی ما مشغول به کار هستند.
این کارآفرین گفت: در شرایط سخت اقتصادی فعلی کشور جوانان می توانند با توجه به منویات مقام معظم رهبری و تأکید بر اقتصاد مقاومتی وارد عرصه تولید شده و اقدامات مؤثری را انجام دهند که در تولید قارچ مواد اولیه کلش که ۱/۴ گندم قیمت دارد و کود که به وفور یافت می شود پس نباید نگران مواد اولیه باشند که گران است یا از خارج وارد می شود.
جناقی گفت: ما به راحتی به جوانان آموزش می دهیم و می توانند به عنوان کار آموز به واحد تولیدی” سحر” بیایند و در حال حاضر با بسیج مقاومتی همکاری می کنیم و با توجه به تسهیلاتی که بسیج مقاومتی در اختیار جوانان قرار می دهد امکان تولید برای آن هامیسر است. در حال حاضر در ۹ شهر ایران همایش ایجاد کردیم و معتقدیم کار بسیج مقاومتی بسیار پسندیده است و حمایتی که از صنایع تبدیلی و صادرات انجام می شود اقدام بسیار بزرگی است.
وی گفت: قارچ سرشار از آهن، ویتامین ب، اسید فولیک است واز بیماری های قلبی، افزایش بیماری دیابت و سرطان ریه و سینه جلوگیری می کند و در ۲۰ سال گذشته روزانه ۲ تن تولید تولید و فروش داشتیم و امروزه با توجه به بالا رفتن آگاهی مردم این رقم بالا رفته است.
شهرام جناقی گفت: تبلیغات وسیعی در خصوص دوره های تولید قارچ می شود که کار بدون زحمت و بدون سرمایه است اما باید گفت کار بدون تلاش نخواهیم داشت و جوانان باید بدانند که تنها هوش عامل موفقیت نیست،  صبر و تلاش است که موفقیت به همراه دارد. در کار قارچ هم بعد از آشنایی با تولید می توانند با یک سالن شروع کنند و با کمپوست اولیه بیش از ۴ هفته بار بگیرند و اصلا نباید فکر حضور همه روزه در بازار باشند و فقط باید به فکر تولید بیشتر باشند و این در کار تولید قارچ با صبر امکان پذیر است و باید بگویم که بخش فروش خیلی مهم است و هنر افراد به پیدا کردن راه فروش است.
منوچهر جناقی گفت: من زمانی که از۱۸ سالگی وارد کار شدم تمام مراحل از کمپوست سازی، پختن گندم، استریل سازی، قارچ چینی و آبیاری را هم خودم انجام دادم و اگرفردی بخواهد در مسیری موفقیت کسب کند باید خودش دست به کار شود و با آنالیز کردن شرایط را بهبود بخشد و اگر خود مدیر کارگری کند موفق می شود و از نقطه صفر تا بسته بندی خود فرد انجام دهد بسیار نتیجه بخش خواهد بود.

,
,
,
,
,
,

, ,

, ,

, ,

, ,

وی در ادامه گفت: اعتقاد دارم اگر یک واحد تولیدی درمنطقه ای کارمی کند باید در وهله اول برای همسایه ها سود آوری کند و ما حتی مواد غذایی را از روستای قلعه آذری خرید می کنیم و تمام مواد اولیه محصولات و خرید های دیگر را در شهرستان نظرآباد انجام می دهیم تا شهرستان هم رشد کند.
جناقی گفت: من تعصب خاصی به واحد تولیدی و پرسنل دارم و وقتی می بینم پرسنل بومی ما در حال رشد هستند خوشحال می شوم و خیلی خوشحالم که وارد یک کار تولیدی همراه خانواده شدیم و معتقدم نانی که با زحمت از تولید به دست می آید و دعای خیر مردم موجب استحکام خانواده می شود و برکت به همراه دارد
جناقیدر پایان با تقدیر از مسئولین جهاد کشاورزی نظرآباد و دیگر مسئولین شهرستانی و استانی گفت: تولید کنندگان همواره به حمایت مسئولین نیاز دارند.

,
,
,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه