اخبار داغ

تردد در محورهای کوهستانی استان با زنجیرچرخ/گردنه اولنگ-رامیان تنها محور مسدود

تردد در محورهای کوهستانی استان با زنجیرچرخ/گردنه اولنگ-رامیان تنها محور مسدود
برخی از محورهای مواصلاتی استان سمنان از صبح امروز با بارش برف همراه بوده که در حال حاضر تردد در محورهای کوهستانی استان تنها با زنجیرچرخ امکان پذیر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، محورهای مواصلاتی استان با ورود سامانه جدید بارشی از صبح امروز(شنبه) با بارش باران و برف همراه بوه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

سرهنگ حسن خسروجردی رئیس پلیس راه استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار مرآت با تشریح آخرین وضعیت جوی محورهای مواصلاتی استان گفت: اغلب محورهای مواصلاتی استان سمنان با بارش باران و برف همراه است.

, مرآت,

وی با اشاره به اینکه  مسیرهای ارتباطی استان باز است و تردد  در برخی از محورها به کندی صورت می گیرد، افزود: فقط محور جنگل اولنگ و رامیان به علت نبود امنیت کافی مسدود است.

,

رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه محورهای خوش ییلاق، بشم، سمنان - فیروزکوه، توسکستان - گرگان و شهمیرزاد - فولاد محله به علت بوران برف لغزنده است، اظهار کرد: تردد در گردنه های برف گیر استان فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

,

خسروجردی با بیان اینکه مه غلیظی در سطح جاده ها وجود دارد، تصریح کرد: در حال حاضر نیز در محور سرخه - لاسجرد و جاده اصلی تهران - مشهد با بارش خفیف برف همراه است.

,

وی با اشاره به لغزنده بودن سطح محورهای استان تاکید کرد: به‌همراه داشتن زنجیرچرخ در محورها و گردنه های برف گیر الزامی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه