اخبار داغ

مدیر دفتر ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش :

تعامل آموزش و پرورش با حوزه علمیه یک ضرورت است

تعامل آموزش و پرورش با حوزه علمیه یک ضرورت است
مدیر دفتر ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش ،تعامل آموزش و پرورش با حوزه ی علمیه را یک ضرورت دانست و بیان داشت : با این تعامل سرعت دستیابی به اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش دوچندان می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پیارم ،مسعودبهرامی،مدیر دفتر ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش در جمع فرهنگیان حاجی آباد گفت: مهمترین هدف سند تحول بنیادین رسیدن دانش آموزان به حیات طیبه می باشد که با همکاری و تعامل خوب وزارت آموزش و پرورش با حوزه ی علمیه سرعت دستیابی به این مهم دوچندان می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  پیارم , ،,

وی افزود : گستردگی و اهمیت ابعاد تربیتی و دینی دانش آموزان ،همکاری تمامی ارگانهای مرتبط با آموزش و پرورش از جمله ادارات تبلیغات اسلامی ،ارشاداسلامی ،دفتر امام جمعه و همچنین حوزه ی علمیه را می طلبد.

,

این مقام مسئول اظهار داشت : در همین راستا ستاد همکاری وزارت آموزش و پرورش با هدف استفاده از ظرفیت حوزه ی علمیه تاسیس گردیده است .

,

بهرامی خاطرنشان کرد : در برهه ای از زمان هستیم که از طریق تلفن های هوشمند، افکار و شبهات ایحاد شده توسط دشمن به راحتی به درون خانه ها راه یافته و از این طریق دانش آموزان و جوانان ما را آماج هجمه های جنگ نرم و تبلیغاتی قرار داده اند.

,

وی تصریح نمود : برای خنثی نمودن این حجمه ها و دسیسه های دشمنان همراهی و همکاری تمامی ادارات با آموزش و پرورش امری ضروری می باشد.

,

مدیر دفتر ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش بیان داشت : رفاقت ،صمیمیت و دوستی در امر تربیت نوجوانان و جوانان یک شاهکار است .

,

مبلغ اقامه نماز حوزه علمیه قم اضافه نمود : امر و نهی زیادی نه تنها در امر تربیت موثر نبوده بلکه در بیشتر واقع جواب معکوس نیزمی دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه