اخبار داغ

فرماندار بهمئی:

دفاع تمام قد فرماندار بهمئی از مظلومیت دولت تدبیر در اطلاع رسانی/وقتی دولت تدبیر مظلوم واقع و حقش خورده می شود

دفاع تمام قد فرماندار بهمئی از مظلومیت دولت تدبیر در اطلاع رسانی/وقتی دولت تدبیر مظلوم واقع و حقش خورده می شود
فرماندار بهمئی دولت تدبیر و امید را مظلوم ترین دولت در حوزه تبلیغات خواند و از مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان خواست، عملکرد خود را به مردم اعلام کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آوای ماغر،فرماندار بهمئی ظهر امروز در جلسه  شورای اداری شهرستان با اشاره به خدمات بی سابقه دولت تدبیر و امید، بر لزوم اطلاع رسانی و گزارش دهی عملکرد دولت تاکید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای ماغر،, آوای ماغر,

 

,

علی اکبر فرهنگی نسب گفت: ایجاد وحدت در جامعه یک ضرورت است و هرکسی که تریبونی در اختیارش قرار دارد وظیفه دارد جهت حفظ و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و در راستای منویات مقام معظم رهبری و برقراری اتحاد در جامعه سخن گوید.

, .,

 

,

فرهنگی نسب ادامه داد: هرگونه تخریب و انتقاد مغرضانه و غیر منصفانه به منزله تضعیف نظام و مانع پیشرفت و ایجاد وحدت است اما مشاهده می شود عده ای از طریق تریبون هایی که در اختیار دارند، خدمات دولت را زیر سوال می برند و یا نادیده می گیرند.

,

 

,

وی با برشمردن موانع و تنگناها از ابتدای روی کار آمدن دولت یازدهم تاکنون و مقایسه درآمد دولت کنونی با دولت های گذشته، گفت: با توجه به اختصاص و جذب اعتبارات مناسب در زمینه های عمرانی و خدماتی از قبیل احداث ، زیرسازی و آسفالت جاده ها اعم از شهری و روستایی، بهسازی معابر و زیباسازی مبلمان شهری، طرح های توسعه روستایی نظیر اجرای طرح هادی در روستاها، خدمات ورزشی، بهداشتی و درمانی و نظیر اینها اقدامات ارزنده ای در این شهرستان صورت گرفته که قابل قیاس با دوران قبل از آن نیست.

,

 

,

فرماندار بهمئی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری درباره لزوم گزارش دهی دولت و سازمان های دولتی از خدمات انجام شده، بیان کرد: وظیفه مدیران دستگاه های اجرایی است که این اقدامات و فعالیت ها را اطلاع رسانی نمایند تا مردم بدانند چه خدماتی صورت گرفته است.

, .,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه