اخبار داغ

به بهانه فرارسیدن ایام شهادت حضرت زهرا(س) منتشر شد؛

نامه دلتنگی فرزند برای مادر شهیدش

نامه دلتنگی فرزند برای مادر شهیدش
این روزها ، روزهای غریبی برای مهدی فاطمه است.داغ نبود مادر و یادش ، دلش را می سوزاند. در و دیوار شهر را می بیند.آدمهایش را می بیند.از مسجد یا تکیه گاهی ، نوای زهرا زهرا (س) می شنود، دلش دیگر تاب نمی آورد و از پس این کوچه های غربت و دلتنگی خود را به ندا می رساند و سرش را به دیواری تکیه می دهد ، بغضش می ترکد و برای مادرش ، مادر پهلو شکسته اش اشک می ریزد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح الوند؛ این روزها دل مهدی فاطمه بی‌قرارتر از این است. از همه‌جا و همه‌کس ، دلش گرفته و دنبال آغوش مادر می‌گردد که دست نوازشی بر سرش بکشد و او را آرام کند.تا این‌که شروع به نوشتن می‌کند برای و به یاد مادر شهیده اش.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح الوند,

 

,

بله .این نامه‌ای است از سوی مهدی فاطمه برای مادر پهلو شکسته و شهیده اش:

,

 

,

السلام علیک یا فاطمه الزهرا(س) ،السلام علیک یا ممتحنک قدامتحنک الله الذی خلقک قبل ان یخلقک، السلام علیک ایتها الحوراءالنسیه.

,

 

,

سلام بر تو ای مادر شهیدم. ای مادر غم پرورم. ای مادر پهلو شکسته ام. ای شهیده در راه ولایت و امامت. مادر مهربان و صبورم. مادرم ! این شهادت تو در راه ولایت و حق ، چراغ راهی شد برای شیعیان عاشق و وفادار امامت. تو و این دفاع جانانه‌ات از امام زمانت ، الگویی شد برای همه و درسی شد برای دوستداران و تشنگان راه شهادت.

,

 

,

مادر مهربانم ! تو همانند پناهگاهی بودی برای پدر بزرگوارت و شدی " ام‌ابیها" . و از همان کودکی ، مشق عشق کردی و بعد همدمی استوار شدی برای حیدر کرار.

,

 

,

مادر شهیدم! با تمام وجودت ثمره‌ها و مرواریدهای زندگی‌ات را با عشق پروراندی و همدم بازی‌های کودکانه‌شان بودی و به حسن، کریم بودن و به حسین، جانبازی و به زینب، صبر را آموختی و دیکته نمودی.

,

 

,

مادرم، آن گاه که حیدر کرار ، علی مرتضی به منزل می‌آمد ، خستگی‌ها را کنار می‌گذاشتی و با تمام محبت و عشق ، به استقبال امام و رهبرت می‌رفتی.چه آن‌که خود ایشان فرمودند : "هرگاه ، زهرا را می‌دیدم تمام خستگی‌ها و مرارت‌ها از من دور می‌شد."

,

 

,

مادر شهیده ام ، جدم پیامبر ، بوسه بر دستان مبارکت می‌زد و تو را برترین زنان عالم معرفی می‌کرد.

,

 

,

اما مادر جان، مادر مهربان و صبورم، وقتی به بعد از جدم و این‌که چه اتفاقاتی رخ داد ، فکر می‌کنم ، جگرم می‌سوزد و برای بلاهایی که سر تو آوردند، خون گریه می‌کنم.

,

 

,

آه مادر شهیده ام ، وقتی‌که دستان امام زمانت را بستند و کشان‌کشان بردند و تو ، افتان و خیزان می‌خواستی مانع این کار شوی ، وقتی ، فدک که هدیه پیامبر بود به شما، از شما غصب کردند، وقتی‌که در کوچه‌های غربت و دل‌تنگی مدینه ، آن ملعون سیلی به‌صورت ناز و مبارکت زد،... آه مادر شهیده ام دلم از این‌همه مصیبت‌ها تنگ است.

,

 

,

مادر، عزیز دلم، ای‌کاش بودی تا سرم را در آغوش می‌گرفتی و با آن دستان پینه‌بسته‌ات نوازشم می‌کردی تا آرام شوم. با همان دستانی که از شدت کار و زحمت ، پینه‌بسته بود و تو هیچ‌وقت آن‌ها  را به همسر و یار وفادارت نشان ندادی.

,

 

,

مادرم، مادر خوب و مهربانم، پس دعایم کن. آخر می‌دانی ، دعای مادر در حق فرزند مستجاب است. دعای فرج برایم بخوان تا بیایم و انتقام سیلی که صورت نازت را کبود کرد بگیرم. تا انتقام خون دردانه‌هایت که سید جوانان اهل بهشتند را بگیرم و می‌دانم آنگاه لبخند به لب خواهی زد و از دست فرزندت (مهدی) خشنود خواهی شد.

,

 

,

مادر ، تو به حقیقت همان کوثر و خیر کثیری هستی که خداوند به عالمیان عطا کرد و تو را الگویی ارزشمند برای زنان و دختران قرارداد.

,

 

,

از حجاب تو بگویم به هنگامی‌که مرد نابینایی به منزل آمد و تو از پشت پرده و حجاب ، از پدر و ان مرد پذیرایی کردی و دلیل این کار را این‌گونه عنوان نمودی که : درست است که او نابیناست اما احساس دارد.

,

 

,

و یا از نحوه تربیت حسن و حسینت بگویم، زمانی که حسین جانت گریه می‌کرد و تو مشغول پخت نان بودی و سلمان خواست تا او را آرام کند ، اما تو این اجازه را ندادی و گفتی ، تربیت فرزندان به عهده من است و من نسبت به تربیت و آرام کردن فرزندانم در اولویت هستم تا شخص دیگری.

,

 

,

و یا از عدم دل‌بستگی و وابستگی به دنیا بگویم که در شب عروسی ، بهترین لباست را به نیازمند عطا کردی و .......

,

 

,

مادر جان دیگر از چه الگوهای تربیتی شما بگویم که از همه لحاظ ، اول بودی و هیچ‌گاه از همسرت چیزی نخواستی که او نتواند تأمین کند و شرمنده شود.

,

 

,

مادر شهیده ام اینک بگذار بگویم. بگویم: مادر شهیده ام، مادر نمونه‌ام ، مادر یک‌دانه‌ام، دوستت دارم .

,

 

,

پسرت: مهدی

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه