اخبار داغ

وزیر دادگستری ایران مطرح کرد؛

امضای توافقنامه قضایی و تشکیل اتاق داوری بازرگانی مشترک بین ایران و آذربایجان

امضای توافقنامه قضایی و تشکیل اتاق داوری بازرگانی مشترک بین ایران و آذربایجان
وزیر دادگستری کشورمان در جمهوری آذربایجان با اشاره به اعتماد متقابل بین دولتمردان دو کشور، از تشکیل اتاق داوری بازرگانی بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، مصطفی پور محمدی، وزیر دادگستری جمهوری اسلامی ایران درپایان سفر خود به جمهوری آذربایجان در گفت‌‌وگو با خبرگزاری "ترند" با تاکید بر مطلبوب بودن روابط بین دو کشور به تقویت روابط سیاسی و اقتصادی ایران و جمهوری آذربایجان اشاره کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

"در چارچوب این سفر مذاکراتی بین دو طرف در خصوص حقوق بشر، مبارزه با قاچاق مواد مخدر و مبارزه علیه تروریسم انجام شد. هم چنین برای رفع مشکلات و موانع موجود در زمینه تجارت توافق برای تشکیل اتاق داوری بازرگانی مشترک بین دو کشور صورت گرفت.

,

هم اکنون مذاکرات بر روی متن توافقنامه انجام می‌شود و با پایان یافتن مذاکرات مربوطه سند توافقنامه به امضای طرفین خواهد رسید."

,

وزیر دادگستری کشورمان در پایان از برقراری اعتماد متقابل بین دولتمردان دو کشور خبر داده و اضافه کرد: "همین اعتماد متقابل باعث پیشرفت مناسبات دو کشور تا این سطح بوده است و برخی نیروهای بدخواه توانایی تاثیر گذاری منفی بر این مناسبات را نخواهند داشت." 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه