اخبار داغ

نمایشگاه ترنج زرین شاهوار در شاهرود گشایش یافت

نمایشگاه ترنج زرین شاهوار در شاهرود گشایش یافت
نمایشگاه ترنج زرین شاهوار با هنرمندی بانوان شاهرودی در گالری سیب فرهنگسرای مهر اداره ارشاد شاهرود برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار نسل شاهوار شاهرود نمایشگاه ترنج زرین شاهوار با هنرمندی نفر از بانوان شاهرودی در اداره ارشاد شاهرود برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل شاهوار شاهرود,

مسئول برگزاری نمایشگاه ترنج زرین شاهوار در گفتگو با خبرنگار نسل شاهوار با اشاره به برپایی این نمایشگاه با آثار چهار نفر از بانوان هنرمندی گروه هنری ترنج زرین شاهوار گفت: در این نمایشگاه بیش از یکصد اثر متنوع در زمینه رودوزی های سنتی و بیش از 300 اثر نقاشی روی شیشه در معرض نمایش علاقه مندان قرار گرفته است.

,

حاج حسنی اظهار کرد: آثار ارائه شده توسط هنرمندان گروه ترنج زرین در این نمایشگاه شامل کارهای هنری در زمینه پته دوزی، قیطان دوزی، رودوزی های سنتی، گلدوزی و نقاشی روی شیشه و ظروف آنتیک می باشد.

,

وی استفاده از طرح و رنگ متنوع در خلق آثار هنری، استفاده از مواد اولیه مرغوب و مناسب همراه با ذوق و سلیقه وافر هنرمندان صاحب اثر را از جمله نکات مثبت آثار ارائه شده در این نمایشگاه هنری عنوان کرد.

,

مسئول برگزاری نمایشگاه ترنج زرین شاهوار افزود: این نمایشگاه به مدت یک هفته از ساعت 16 تا 20 در گالری سیب مجتمع فرهنگی هنری مهر اداره ارشاد اسلامی شاهرود برای بازدید به روی علاقه مندان گشوده است. 

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه