اخبار داغ

آخرین خبرها از وضعیت سیل در استان بوشهر؛

قطع ۷۲ ساعته آب بوشهر شایعه است/ آخرین وضعیت راه های استان/ بازدید آیت الله صفایی بوشهری از مناطق سیل زده+تصاویر

قطع ۷۲ ساعته آب بوشهر شایعه است/ آخرین وضعیت راه های استان/ بازدید آیت الله صفایی بوشهری از مناطق سیل زده+تصاویر
از دو گذشته با ورود سامانه جدید به استان بوشهر و بارش های شدید وضعیت شهرستان های این استان بر اثر این بارش را با بحران مواجه کرده است و بر اساس خبرهای رسیده تا کنون یک نفر در شهرستان دشتستان حان خود را از دست داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  گام نیوز در پی انتشار شایعاتی در شبکه های اجتماعی مبنی بر قطعی 72 ساعته آب بوشهر مسئول روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در گفتگو با "گام نیوز" با تکذیب این شایعه گفت: این خبر صحت ندارد.
مکارم با بیان اینکه در دره اردو شهرستان برازجان خطوط لوله شکسته است اظهار داشت: شهر چغادک و روستاهای حد فاصل برازجان تا بوشهر خروجی آب کاهش می باید.
وی ضمن بیان اینکه خط ورودی آب بوشهر نیز کم می شود افزود: با فروکش کردن رودخانه شرایط تعمیرات مهیا شده است.
مسئول روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: تیم عملیاتی تعمیرات آب و فاضلاب در حال انجام کار است و ظرف 24 ساعت آینده این مشکل برطرف خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گام نیوز ,
,
,
,

آخرین وضعیت راه های استان

, آخرین وضعیت راه های استان, آخرین وضعیت راه های استان,

سرهنگ پاپری رئیس پلیس راه استان بوشهر در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت راههای استان با توجه به وقوع سیل گفت: محورهای ساحلی بوشهر به دیر محدوده (پل مند آب نما)، برازجان به سمت آبپخش محدوده ( پل کلل)، ساحلی بوشهر به گناوه ( جاده جدید)،  پل روستای درود گاه در شهرستان دشتستان کماکان مسدود است.  
 رئیس پلیس راهور استان همچنین در تصیه به هم استانی ها ابراز داشت: هم استانی های عزیز از انجام سفرهای غیر ضروری پرهیز و از تردد از مسیر های مسدود خودداری و  به توصیه های ماموران پلیس راه و راهداری در انتخاب مسیر توجه کنند. 

,
,

اطلاعیه اول فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان

, اطلاعیه اول فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان, اطلاعیه اول فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان,

بدینوسله به اطلاع کلیه همشهریان عزیز می رساند که با توجه به جاری شدن سیل، مسیر جاده درودگاه تا اطلاع ثانوی مسدود بوده و تردد در آن ممنوع می باشد ضمنا  به منظور جلوگیری از بروز حوادث ناگوار ، عوامل انتظامی در این مسیر حضور فعال داشته و در حال ارائه خدمات به همشهریان می باشند.

,

آغاز عملیات نجات سیل‌زدگان دشتی بوشهر با بالگرد

, آغاز عملیات نجات سیل‌زدگان دشتی بوشهر با بالگرد, آغاز عملیات نجات سیل‌زدگان دشتی بوشهر با بالگرد, آغاز عملیات نجات سیل‌زدگان دشتی بوشهر با بالگرد,

فرماندار دشتی استان بوشهر گفت: عملیات نجات سیل‌ زدگان که درحاشیه رودخانه مند این شهرستان گرفتار سیل شده اند از صبح امروز (شنبه) با یک فروند بالگرد امدادی آغاز شد.

, فرماندار دشتی استان بوشهر گفت: عملیات نجات سیل‌ زدگان که درحاشیه رودخانه مند این شهرستان گرفتار سیل شده اند از صبح امروز (شنبه) با یک فروند بالگرد امدادی آغاز شد,

غلامرضا مهرجو روز شنبه درگفت گو با ایرنا افزود: شماری از دامداران روستاهای مسیله ها، هلالی و گزک، برمصاد و کلبیا از توابع بخش کاکی با طغیان رودخانه مند در محاصره سیل گرفتار شده اند .
وی یادآورشد:تاکنون 5 نفر از سیل زدگان روستاههای مسیله وگزگ حاشیه رودخانه مند با یک فروند بالگرد هلال احمر استان بوشهر نجات یافته اند.
فرماندار دشتی گفت:در دو روز گذشته نیز شماری از عشایر و دامداران روستاهای کردلان و بخش شنبه و طسوج واقع حاشیه رودخانه مند با همکاری دهیاران و امدادگران جمعیت هلال احمر به مناطق امن منتقل شده اند.
مهرجو اضافه کرد: این روستاها بعد از سیل 65 خالی از سکنه شده بود و تنها شماری دامدار در فصل زمستان به عنوان چراگاه دام از آن استفاده می کنند.
فرماندار دشتی ادامه داد: براثر بارندگی اخیر خط انتقال آب 25 روستا شامل حسین زائری دهستان کبگان و روستاهای حاشیه کوهپایه مند قطع شده است که با فروکش کردن آب رودخانه عملیات ترمیم شبکه به سرعت انجام خواهد شد.
مهرجو اضافه کرد:به علت مسدود شدن راههای روستایی کلیه مدارس دهستان کبگان و همچنین روستاهای کوهپایه مند و بخش شنبه و به جز شهر شنبه و روستاهای چاهگاه و سنا در نوبت صبح وعصر تعطیل شده است.
فرماندار دشتی تصریح کرد: در زمان حاضر محور ارتباطی کردلان به شنبه، محور دهستان کبگان از طریق پل موقت کاکی و پل گزدراز مسدود است که با کاهش آب رودخانه مند این محورها نیز بازگشایی خواهد شد.
شهرستان دشتی با 80 هزارر نفر جمعیت در 80 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.

,
,
,
,
,
,
,
,

اطلاعیه دوم فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان
بدینوسیله به اطلاع کلیه همشهریان عزیز می رساند که با توجه به جاری شدن سیل، مسیر رفت جاده برازجان به گناوه ( پل کلل)به علت انباشت گل و لای بر روی جاده  تا اطلاع ثانوی مسدود بوده و تردد در مسیر برگشت به صورت دوطرفه در جریان است.

, اطلاعیه دوم فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان, اطلاعیه دوم فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان,
,

بازدید آیت الله صفایی بوشهری از مناطق سیل زده

, بازدید آیت الله صفایی بوشهری از مناطق سیل زده, بازدید آیت الله صفایی بوشهری از مناطق سیل زده,

صبح امروز آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر از مناطق سیل زده بوشهر بازدید کرد.

, صبح امروز آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر از مناطق سیل زده بوشهر بازدید کرد.,

در این بازدید که فرماندار، مدیرکل راه ‌و شهرسازی استان بوشهر و فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر نیز ایشان را همراهی می‌کردند، نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر با حضور در روستای سیل‌زده تل‌سیاه که بخش‌هایی از جاده آن به طور کامل تخریب شده بود، ضمن بازدید از روند ترمیم این جاده، از نزدیک در جریان امداد رسانی به سیل زدگان قرار گرفت.

, در این بازدید که فرماندار، مدیرکل راه ‌و شهرسازی استان بوشهر و فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر نیز ایشان را همراهی می‌کردند، نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر با حضور در روستای سیل‌زده تل‌سیاه که بخش‌هایی از جاده آن به طور کامل تخریب شده بود، ضمن بازدید از روند ترمیم این جاده، از نزدیک در جریان امداد رسانی به سیل زدگان قرار گرفت.,

در این بازدید آیت الله صفایی بوشهری بر لزوم تسریع در روند کمک به سیل زدگان و امداد رسانی به آنان تأکید کرد.

, در این بازدید آیت الله صفایی بوشهری بر لزوم تسریع در روند کمک به سیل زدگان و امداد رسانی به آنان تأکید کرد.,

, ,

, ,

 

,

khabar301195 19

, khabar301195 19, khabar301195 19,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه