اخبار داغ

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر خبر داد:

جذب ۱۵۰ حامی جدید در استان برای حمایت از فرزندان بی سرپرست

جذب ۱۵۰ حامی جدید در استان برای حمایت از فرزندان بی سرپرست
مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از جذب 150 حامی جدید که کفالت 200 فرزند یتیم و محسنین را بر عهده گرفته‌اند خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گام نیوز؛احمد لطفی مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر، صبح امروز در نشست بررسی وضعیت ایتام نیازمند استان بوشهر با بیان این‌که مردم خیر و نیکوکار استان بوشهر در رسیدگی به نیازمندان در همه عرصه‌ها خوش درخشیده‌اند اظهار داشت: مردم استان بوشهر برای حل مشکلات نیازمندان از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند به گونه‌ای که در همه عرصه‌ها این مهم به منصه ظهور رسانده‌اند.وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته در ایام الله دهه مبارک فجر 150حامی در استان بوشهر جذب و کفالت 200 فرزند ایتام و محسنین را بر عهده گرفته‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گام نیوز؛, .,

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر تصریح کرد: در استان بوشهر 9 هزار و 546 نفر فرزند یتیم و غیریتیم مشمول طرح اکرام ایتام هستند که از این ایتام یاد شده  4 هزار 893 نفر دارای حامی  هستند و 4 هزار 653 نفر در صف انتظار حامی قرار دارند.

, .,

وی عنوان کرد: مساعدت‌های نقدی و غیره نقدی حامیان در زمینه‌های تامین معیشت، تحصیلی، درمانی، جهیزیه و پوشاک ایتام  انجام می‌شود.

, .,

لطفی با اشاره به همکاری بیش از 8 هزار و 800 حامی با کمیته امداد استان بوشهر گفت: سرانه دریافتی هر یتیم به صورت ماهانه 120  هزار تومان است.

, .,

وی با بیان این‌که طرح اکرام ایتام از طرح‌های موفق این نهاد است، گفت:  این طرح با تاسی از سیره ائمه معصومین(ع) در خصوص یتیم‌نوازی با رویکرد ترویج فرهنگ نوع دوستی و حفظ عزت نفس و رشد و تعالی فرزندانی که از نعمت پدر محروم مانده، چند سالی است که در امداد اجرا می‌‌شود که با استقبال خوبی از طرف مردم مواجه شده است

,

/ انتهای پیام.

, / انتهای پیام.,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه