اخبار داغ

مدیر کمیته امداد شهرستان کنگان:

67 نفر مددجو در کنگان وام اشتغال‌زایی دریافت کردند

67 نفر مددجو در کنگان وام اشتغال‌زایی دریافت کردند
مدیر کمیته امداد شهرستان کنگان از پرداخت وام اشتغال‌زایی به 67 نفر از مددجویان تحت حمایت با اعتباری بیش از 16 میلیارد ریال خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گام نیوز؛ عبدالحسین رهبر ایجاد اشتغال برای مددجویان تحت حمایت را از مهمترین سرفصل‌های کاری کمیته امداد دانست و اظهار داشت: امروز مهمترین مسئله کشور و مشکلات محرومان، اشتغال بوده و کار کمیته امداد، ایجاد شغل‌های کوچک و بزرگ برای مددجویان تحت حمایت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گام نیوز؛ ,

وی با بیان این‌که استعدادیابی، گام اول اشتغال‌زایی است افزود: پس از استعدادیابی مددجویان جویای شغل، مهارت‌های شغلی آموزش داده می‌شود و سپس با پرداخت تسهیلات زمینه اشتغال‌زایی آنها فراهم می‌گردد.

,

مدیر کمیته امداد شهرستان کنگان خاطر نشان کرد: از همین رو در 10 ماهه سال جاری  67 نفر از مددجویان تحت حمایت شناسایی  و بالغ بر 16 میلیارد و 767 میلیون ریال تسهیلات اشتغال‌زایی در بخش‌های مختلف به آنها پرداخت شد.

,

وی افزود: طرح‌های اجرا شده به تفکیک، شامل طرح‌های کارانگیزی 2 نفر، توان‌افزایی 16 نفر و خودکفایی 49 نفر در بخش‌های دامداری، کشاورزی، صیادی، خدمات، صنایع دستی و حمل و نقل بوده است.

,

رهبر با بیان این‌که اجرای طرح‌های اشتغال موجب ارتقاء عزت نفس مددجویان شده، اظهار کرد: توانمندسازی مددجویان از تاثیرات مثبت اجرای طرح‌های اشتغال بوده و تاکنون بسیاری ازمددجویان تحت حمایت در این شهرستان با اجرای این طرح‌ها خودکفا شده‌اند.

,

/ انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه