اخبار داغ

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

وضعیت اقتصادی و بیکاری دغدغه اصلی امروز کشور است

وضعیت اقتصادی و بیکاری دغدغه اصلی امروز کشور است
نماینده شهرستان های نیشابور و فیروزه گفت: وضعیت اقتصادی و بیکاری دغدغه اصلی امروز کشور است که باید نگاه ویژه ای به آن شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عطارنیوز، هاجر چنارانی ظهر شنبه با حضور در شورای اداری شهرستان نیشابورگفت: من به عنوان خادم مردم وظیفه خود می دانم که از مسئولین بخواهم که بدنبال برطرف کردن مشکلات مردم باشند و دغدغه اصلی امروز رهبر معظم انقلاب هم حل مشکلات مردم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عطارنیوز, عطارنیوز,

وی افزود: باید به کارنامه خود نگاه کنیم و ببینیم در اسل اقدام و عمل چه کرده ایم و چه مشکلی را از مشکلات مردم کم کرده ایم، وضعیت اقتصادی و بیکاری دغدغه اصلی امروز کشور است که باید نگاه ویژه ای به آن شود.
دکتر حمید گرمابی عضو کمیسیون صنایع و معادن نیز گفت: باید به دنبال توسعه‌ی پایدار در شهرستان که به هر علّتی دچار عقب‌افتادگی‌هایی در قسمت‌های مختلف شده‌ است باشیم، باید تلاش شود که سه پایه‌ی توسعه‌ی شهرستان یعنی کشاورزی، صنعت و گردشگری همچنان ستون توسعه‌ی شهرستان باشد.

,
,

وی ادامه داد: نیشابور به عنوان قطب کشاورزی شمال شرق، نیاز به رفع مشکل کم‌آبی با برنامه‌ریزی و همّتی عالی دارد تا بتواند همچنان در تامین غذای مردم، حرف اول را در استان بزند و با آبادانی روستاها، شاهد مهاجرت از شهر به روستا باشیم.
گرمابی گفت: در بخش صنعت نیز، به عنوان دومین شهر صنعتی استان بعد از مرکز، باید تلاش شود همچنان این پیش‌تازی در زمینه‌های صنایع نیمه‌دولتی و ‌خصوصی حفظ شود تا بتوان ضمن رفع مشکل بیکاری جوانان، با توان و شتابی افزون به تولید بپردازیم، به حوزه‌ی گردشگری و به ویژه گردشگریِ مذهبی نیز باید نگاهی خاص داشته و با طرح‌های کوتاه مدّت، میان مدّت و بلند مدّت در منطقه حرف اوّل را بزنیم.
وی تاکید کرد: وضعیت شهرستان در دو زمینه‌ی دانشگاهی و بهداشت و درمان در شأن ابرشهرمان نیست.

,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه