اخبار داغ

بازی کودکانه‌ای که به غرق شدن دو کودک منجر شد+ جزئیات

بازی کودکانه‌ای که به غرق شدن دو کودک منجر شد+ جزئیات
در این حادثه دو کودک دختر پنج و هفت ساله کنار کانال آب در حال بازی بودند که کودک پنج ساله به داخل کانال آب سقوط کرده و خواهر بزرگ‌تر برای نجات خواهرش سراسیمه خود را به درون کانال آب انداخت که متأسفانه هر دو خواهر به دلیل عمق آب دچار خفگی شده و جان خود را از دست می‌دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اظهار کرد: در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 از یک مورد غرق‌شدگی در کانال آب در حوالی شهر اطلاع حاصل گردید که سریعاً مأموران پاسگاه دستجا و دشتی این فرماندهی به همراه عوامل آتش‌نشانی به محل موردنظر اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز،,

سرهنگ حسن یار دوستی در این رابطه توضیح داد: در این حادثه دو کودک دختر پنج و هفت ساله کنار کانال آب در حال بازی بودند که کودک پنج ساله به داخل کانال آب سقوط کرده و خواهر بزرگ‌تر که هفت ساله بود و از نزدیک این صحنه را مشاهده می‌کرد، برای نجات خواهرش سراسیمه خود را به درون کانال آب انداخت که متأسفانه هر دو خواهر به دلیل عمق آب دچار خفگی شده و جان خود را از دست می‌دهند.

,

وی اذعان کرد: با تلاش عوامل آتش‌نشانی جسد دو خواهر از آب بیرون کشیده شده و با هماهنگی مراجع قضایی به پزشکی قانونی منتقل شدند.

,

این مقام انتظامی خطاب به خانواده‌ها هشدار داد و گفت: والدین باید مواظب فرزندان خود باشند و از تنها گذاشتن آن‌ها کنار نهرها و کانال‌های آب خودداری کنند و بر بازی کردن فرزندان خود نظارت داشته باشند تا شاهد وقوع چنین حوادث ناگواری که به علت بی‌احتیاطی والدین این دو کودک خردسال رخ‌داده، نباشیم.

,

* کشف 38 وسیله نقلیه مسروقه در طرح امنیت محله محور اصفهان

, * کشف 38 وسیله نقلیه مسروقه در طرح امنیت محله محور اصفهان,

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: به‌منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و تأمین آسایش شهروندان، مرحله دیگری از طرح عملیاتی امنیت محله محور با حضور مأموران کلانتری‌های این فرماندهی و نیروهای کمکی یگان امداد در تعداد چهار محله شهر اصفهان به اجرا گذاشته شد.

,

سرهنگ یار دوستی اظهار کرد: با اجرای این طرح که با هماهنگی مقام قضایی از نخستین ساعات سحرگاه امروز در عملیات‌هایی ویژه و جداگانه با بسیج کلیه امکانات صورت گرفت تعدادی از معتادان ولگرد، حاملان مواد مخدر و سارقان تحت تعقیب دستگیر شدند.

,

این مقام مسئول عنوان کرد: معتادان دستگیرشده به مراکز ترک اعتیاد منتقل، سارقان تحت تعقیب و فروشندگان مواد مخدر نیز تحویل مراجع قضایی شدند.

,

وی بابیان اینکه در این طرح مقادیری انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی و تعداد زیادی ادوات استعمال مواد مخدر به دست آمد از دستگیری چندین متهم تحت تعقیب و تحول به مراجع قضایی خبر داد و گفت: در بازرسی از این متهمان تعدادی سلاح سرد کشف شد.

,

* توقیف تریلر با 2.5 میلیارد ریال کالای قاچاق در شهرضا

, * توقیف تریلر با 2.5 میلیارد ریال کالای قاچاق در شهرضا,

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا اظهار کرد: مأموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده فائو مشکوک و آن را متوقف کردند.

,

سرهنگ حمید امیرخانی توضیح داد: در بازرسی از این کامیون یک هزار کارتن لوازم خرازی قاچاق فاقد مدارک معتبر گمرکی کشف شد، ارزش محموله کشف‌شده توسط کارشناسان مربوطه دو میلیارد و 500 میلیون ریال اعلام‌شده است.

,

این مقام انتظامی افزود: در این خصوص راننده کامیون دستگیر و برای ادامه مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

,

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا خاطرنشان کرد: قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه مستقیم می‌زند که از تمام مردم تقاضا می‌شود هرگونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

,

* شناسایی و دستگیری مزاحم اینترنتی در اصفهان

, * شناسایی و دستگیری مزاحم اینترنتی در اصفهان,

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس با ایجاد پروفایلی در یکی از شبکه‌های اجتماعی مجازی و درج تصاویر خصوصی و خانوادگی وی موجبات آبروریزی و هتک حیثیت وی را فراهم آورده است موضوع در دستور کار این پلیس قرارگرفته و بلافاصله پرونده مقدماتی در این زمینه تشکیل گردید و تحقیقات اولیه آغاز گردید.

,

سرهنگ سید مصطفی مرتضوی با اشاره به انجام تحقیقات تخصصی در فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا متهم که پس از مزاحمت‌های متوالی برای شاکی پس‌ازاینکه با مخالفت وی مواجه می‌شود اقدام به انتشار تصاویر او در اینترنت می‌کند، گفت: متهم که یک مرد 28 ساله بود سرانجام با اقدامات تخصصی پلیس دستگیر و در مواجه با مدارک و مستندات این پلیس صراحتاً به بزه انتسابی اقرار کرد.

,

وی خطاب به کاربران اینترنت توصیه کرد: در ورود به این فضا بی‌مهابا عمل نکنند و در گفت‌وگوهای اینترنتی با افرادی که آن‌ها را نمی‌شناسند ارتباط برقرار نکنند.

,

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان بابیان اینکه در نگهداری عکس‌ها و اطلاعات محرمانه نهایت دقت را باید داشت، گفت: این‌گونه فیلم‌ها و تصاویر نباید روی تلفن همراه، لپ‌تاپ، فلش مموری و دیگر وسایل قابل‌حمل ذخیره شوند و در صورت ضرورت باید بر روی فیلم‌ها و اطلاعات شخصی خود رمزگذاری کرد.

,

سرهنگ مرتضوی تأکید کرد: کاربران به‌هیچ‌وجه عکس‌ها، فیلم‌های شخصی و خانوادگی را در اختیار دیگران نباید قرار دهند.

,

وی بابیان اینکه عامل بسیاری از فیلم‌ها و تصاویری که در فضای اینترنت منتشر می‌گردد عکس‌برداری و فیلم‌برداری از مجالس خصوصی توسط دوستان و اقوام است، اظهار کرد: به همین جهت از شهروندان می‌خواهیم که اجازه عکس‌برداری در مجالس خصوصی خو د را به دیگران ندهید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه