اخبار داغ

حمایت برانکو از تیم ملی:

مطمئنم ایران به جام جهانی می رود

مطمئنم ایران به جام جهانی می رود
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به این تیم، بچه‌ها و هواداران افتخار می‌کنم که بعد از داربی این‌گونه عمل کردند. باور دارم با پتانسیل و توانایی فنی که وجود دارد و با همکاری همه اهالی فوتبال، هم تیم‌های ایرانی می‌توانند در لیگ قهرمانان موفق شوند و هم تیم ملی به هدف مقدسش می‌رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ برانکو ایوانکوویچ افزود: قبل از هر چیز باید از بازیکنان خودم تشکر کنم و به آن‌ها تبریک بگویم که در نیم فصل دوم، نتایج درخشانی گرفتند. بچه‌ها خیلی تلاش کردند و در کنار هواداران که یار دوازدهم بودند، غیر از یک بازی، همه بازی‌ها را بردند. البته نباید فراموش کنیم که یکی از سنگین‌ترین مقاطع لیگ را با توجه به انجام سه بازی سخت و بزرگ پشت سر گذاشتیم. در نیم فصل اول، از این سه بازی پنج امتیاز و در نیم فصل دوم، شش امتیاز گرفتیم و در حال حاضر بعد از ۲۲ هفته با ۵۰ امتیاز در صدر جدول قرار داریم. دوست داریم هر چه زودتر به هدفی که از فصل گذشته تعیین کردیم برسیم که همان قهرمانی است، آن هم بعد از ۱۰ سال و قطعا حق هواداران پرسپولیس بیش از این‌ها است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

او ادامه داد: ما هم‌چنین اعتقاد داریم به هواداران پرسپولیس باید چیزی فراتر از نتیجه را تقدیم کنیم. چیزی که باعث افزایش رضایت‌مندی و نشاط مضاعف آن‌ها بشود و این هم فقط با بازی‌های زیبا و تهاجمی محقق می‌شود. ما به حداقل راضی نیستیم و این را حق هواداران خوب خودمان می‌دانیم. البته در همین حال باید بدانیم در فوتبال روزهای ناکامی و بازی‌های ضعیف هم وجود دارد.

,

به گزارش وب سایت نود سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره این که بعد از هر ناکامی، تیمش با قدرت بیش‌تری بر می‌گردد، چنان که بعد از ناکامی برابر ذوب‌آهن به ۶ پیروزی پیاپی رسید در حالی که سال‌ها از تحقق چنین آماری می‌گذشت، اضافه کرد: من افتخار می‌کنم که آمادگی این تیم و بچه‌ها در سطح بسیار بالایی قرار دارد. هدف ما این است که بازی‌ها را هر چه بهتر انجام بدهیم. طبعا در هر بازی به دنبال پیروزی هستیم. البته باید بپذیریم که وارد یک دوره بسیار سخت می‌شویم. بازی‌های لیگ برتر را داریم. هم‌زمان بازی‌های لیگ قهرمانان را انجام می‌دهیم که در آن اهداف بلندی داریم تا به مرحله بعد راه پیدا کنیم و پس از آن تا فینال آسیا برویم. به دنبال حداکثر نتایج هستیم ولی آن چه باعث خوشحالی من است، این است که بازیکنان از نظر فیزیکی، روحی و انگیزشی در بالاترین سطح قرار دارند. برای اولین‌بار است که به فاصله ۴ روز پس از داربی یک بازی سخت و بزرگ دیگر مثل دیدار با سپاهان انجام می‌دهیم و به پیروزی می‌رسیم. چند دهه از زمانی که پرسپولیس رفت و برگشت، سپاهان را مغلوب کرده بود، می‌گذرد. هواداران ما هم بی‌نظیرتر از همیشه بودند. فقط چند روز پس از ناکامی در داربی، بیش از ۷۰ هزار نفر در ورزشگاه حاضر شدند. این اتفاق بیانگر قدرت پرسپولیس است که از قدرت اتحاد بازیکنان و هواداران می‌آید. این موفقیت در حالی شکل می‌گیرد که فشارها روی تیم و باشگاه زیاد است.

,

وی درباره ضربه پنالتی اول در بازی با سپاهان گفت: من در وهله اول به بازیکنان بابت پیروزی و این میل و انگیزه برای کسب آن تبریک می‌گویم. من جزو مربیانی هستم که کارهای زیبا و خلاقانه بازیکنان را دوست دارم ولی این حرکت را تایید نمی‌کنم چون ریسک بزرگی بود. آن‌ها البته چنین قصدی نداشتند و قطعا می‌خواستند بهترین کار را برای تیم خودشان انجام بدهند ولی من این موارد را به بازیکنان گفتم. پرسپولیس در بازی با سپاهان، متاثر از ناکامی داربی در غیاب دو نفر از بهترین و کلیدی‌ترین مهره‌های خود به پیروزی رسید که ارزش این نتیجه را مضاعف کرد.

,

ایوانکوویچ افزود: نیازی نیست که تکرار کنم سید جلال حسینی و کمال کامیابی‌نیا چه بازیکنان ارزشمندی هستند ولی خوشحال هستم که در غیاب چنین نفراتی، این بازی ارائه می‌شود. این نتیجه و بازی معلوم می‌کند پرسپولیس قائم به فرد نیست و به بازیکنان خودم اعتماد کامل دارم.

,

وی درباره تناسب اردوی سال گذشته در عمان با بازی در این کشور و هم‌چنین بازی با الهلال گفت: این خیلی مهم است که بچه‌ها با فضای آن‌جا آشنا شده‌اند. البته حیف شد که در تهران با حضور صد هزار تماشاگر بازی نمی‌کنیم. البته مطمئن هستم در مسقط هم هواداران زیادی داریم. شناخت فضای آن‌جا هم کمک می‌کند ولی برابر یکی از بهترین تیم‌های آسیا بازی می‌کنیم و قطعا تدابیر لازم در این باره اندیشیده شده است.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه