اخبار داغ

در جلسه شورای برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی مطرح شد؛

شبستری: برای سال 2018 جهشی را مشاهده نکرده‌ایم/ پورمهدی: زیر ساخت‌های لازم برای تبریزِ 2018 در حال مهیا شدن است

شبستری: برای سال 2018 جهشی را مشاهده نکرده‌ایم/ پورمهدی: زیر ساخت‌های لازم برای تبریزِ 2018 در حال مهیا شدن است
معاون سیاسی استاندار آذربایجان‌شرقی در جلسه شورای برنامه‌ریزی از عدم انجام اقدامات لازم برای تبریز 2018 انتقاد کرد که این موضوع با واکنش معاون عمرانی جبارزاده مواجه شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، سعید شبستری در جلسه شورای برنامه ریزی آذربایجان‌شرقی با انتقاد از عملکرد ضعیف در بخش تبریزِ 2018، اظهار کرد: در بخش‌های عملیاتی چیزی را ندیده‌ایم و آن حرکت جهشی و انقلابی تا به حال مشاهده نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی ادامه داد: با توجه به نزدیک بودن به سال 2018 باید در این فرصت کم اقداماتی انجام یابد تا پذیرایی مناسبی از مهمانان داشته باشیم.

,

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به کم بودن بودجه، عنوان کرد: با توجه به اینکه بودجه عمرانی استان محدود می‌باشد باید همه دستگاه‌ها به صورت جدی وارد عمل شوند.

,

وی متذکر شد: دستگاه‌های اجرایی وظایف ذاتی خود را به حساب 2018 نگذارند و علاوه بر بخش‌های دولتی بخش خصوصی نیز باید وارد عمل شود.

,

محمد صادق پورمهدی نیز در ادامه با اشاره به اهمیت تبریز 2018، تاکید کرد: این یک فرصت است تا بتوانیم در بخش گردشگری وارد عمل شویم و در این راستا کمیته‌ها و جلسات زیادی تشکیل یافته است.

,

وی بیان داشت: با توجه به اینکه بحث ملی برای سال 2018 مطرح است یک مجوز ملی صادر شود و اقداماتی در این راستا انجام یافته است.

,

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه زیرساخت‌های لازم برای سال 2018 در حال انجام است، تصریح کرد: فعالیت‌‌هایی در بخش مرمت و بازسازی خانه‌‌های تاریخی انجام یافته و پارک‌ها و اماکن تفریحی نیز در حال آماده سازی می‌باشند و طی روزهای آینده 10 موزه دیگر افتتاح خواهند شد.

,

وی افزود: طبق آمارهای اعلام شده 40 درصد مسافران فرودگاه افزایش یافته است که این نشانه‌های خوبی از افزایش مسافران می‌باشد.

,

پورمهدی خاطر نشان کرد: در حوزه هتل سازی اقداماتی انجام یافته ولی باید بخش خصوصی بیش از این‌ها به این امر وارد شود زیرا دولت توانایی ساخت هتل را ندارد.

,

وی خواستار ورود همه دستگاه‌ها به امر 2018 شد و افزود: باید اقداماتی انجام یابد تا توریست‌های بیشتری رفت و آمد داشته باشند زیرا یک از راه‌های درآمدزایی، افزایش جذب توریست می‌باشد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه