اخبار داغ

فرماندار بستک گفت:

بارش ۲۳۲ میلیمتری در بستک /تلاش برای بازگشایی راههای روستایی مسدود شده ادامه دارد

بارش ۲۳۲ میلیمتری در بستک /تلاش برای بازگشایی راههای روستایی مسدود شده ادامه دارد
فرماندار بستک گفت: بارش ۲۳۲ میلیمتری در بستک بی نظیر است و اکنون عوامل اجرایی درصدد بازگشایی راه ارتباطی روستاهای محاصره در آب هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانگیریه؛عبدالله پرتابیان، فرماندار بستک در دوازدهمین جلسه شورای اداری شهرستان با هدف بررسی آخرین وضعیت راههای ارتباطی، بعد از بارندگی اخیر گفت: از روز یکشنبه   هفته گذشته تا بامداد امروز، ایستگاه های هواشناسی، بارش ۲۳۲ میلیمتری را در بستک ثبت کرده اند که این میزان بارندگی در شهرستان بی نظیر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانگیریه,

 

,

وی افزود: این رحمت الهی در شرایطی که شهرستان به شدت به آن نیازمند بود ،نازل شد زیرا اگر این باران نمی بارید در تابستان سال آینده با کم آبی مواجه می شدیم اما با این بارش بی سابقه، آب در پشت سدها و بندها ذخیره و همچنین سفره های آب زیرزمینی نیز تقویت شده است.

,

 

,

پرتابیان افزود: اکنون برخی از روستاها در محاصره آب هستند که راه ارتباطی آنها با مرکز شهرستان قطع می باشد که اغلب راه های ارتباطی آن ها نیز صعب العبور است و عوامل اجرایی درصدد بازگشایی راه ارتباطی آنها هستند.

,

وی ادامه داد: برق اکثر شبکه ها تا روز گذشته وصل شده بود و قطعی برق به قطعی آب منجر نشدهمچنین در مخابرات نیز گرچه با قطعی های مقطعی مواجه شدیم اما حتی با روستاهای محاصره در آب نیز ارتباط وجود داشت و برای تامین سوخت مورد نیاز مردم نیز از قبل تدبیر شده بود.

,

 

,

فرماندار بستک به عدم امکان تامین چادر و پلاستیک برای ۱۶ هزار خانوار روستایی شهرستان افزود: فهم و شعور و صبوری بالای مردم را در این بارندگی به شدت احساس کردیم زیرا با ارائه توضیح درست به آنها، قانع شده و در جهت کمک به همشهریان همکاری می کردند.

,

 

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه