اخبار داغ

گفتمان دانشجویی با موضوع "فضای مجازی امن یا ناامن" در جوانرود برگزار شد

گفتمان دانشجویی با موضوع "فضای مجازی امن یا ناامن" در جوانرود برگزار شد
به همت دانشگاه پیام نور اداره تبلیغات اسلامی جوانرود, گفتمان دانشجویی با محوریت (فضای مجازی امن یا نا امن) دانشگاه پیام نور این شهرستان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  جوانرود هه وال، گفتمان دانشجویی با محوریت (فضای مجازی امن یا نا امن) به همت دانشگاه پیام نور اداره تبلیغات اسلامی , دانشگاه پیام نور شهرستان جوانرود در سالن این دانشگاه برگزارشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جوانرود هه وال,

 

,

یکی از استاتید دانشگا های استان کرمانشاه با بیان اینکه فضای مجازی هم سود دارد وهم زیان گفت: اگر بخواهیم از فناوری های نوین به درستی استفاده کنیم و اثر بخشی داشتنه باشد ابتدا باید فرهنگ کاربرد مفید آن را درجامعه نهادینه کنیم که نیاز به آگاهی وآموزش دارد.

,

 

,

دکتر محی الدین محمدخانی افزود: فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به مثابه شمشیری دولبه عمل می کنندکه هم می توانند باعث روحیه وعزم جمعی برای حل مشکلان وچالش های عمومی شوند وهم می توانندبا بوجودآوردن فضایی مخرب ، بنیان های اجتماعی وامنیت روانی جامعه را به خطر بیندازند.

,

وی  با بیان اینکه باید خواسته ، نیازها ، منافع وآسیب های انترنت وفضای مجازی باید برای جوانان تعریف شوداظهارداشت: برگزاری چنین گفتمان هایی  می تواندمفید واثربخش واقع شوند.

,

 

,

این استا د دانشگاه خاطرنشان کرد : رایانه، انترنت وهمه فناوری های مبتنی برفناوری اطلاعات برای خدمت به بشرطراحی شده اندوانسان هم باید به درستی از آن استفاده کند. وی یادآورشد: برای استفاده صحیح از فضای مجازی نیاز به آگاهی وآموزش  داریم که اگاهی پیش از آموزش ضروری است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه