اخبار داغ

افتتاح نمایشگاه فروش بهاره در دهدشت +تصاویر

افتتاح نمایشگاه فروش بهاره در دهدشت +تصاویر
نمایشگاه عرضه مستقیم بهاره با حضور تولید کنندگان مختلف پوشاک مردانه، زنانه، بچگانه، کیف و کفش، آجیل و خشکبار، فرش،لوازم خانگی و شیرینی و شکلات دردهدشت برگزارشده و تا ۵ اسفند ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شهرستان کهگیلویه،  نمایشگاه عرضه مستقیم بهاره با حضور تولید کنندگان مختلف پوشاک مردانه، زنانه، بچگانه، کیف و کفش، آجیل و خشکبار، فرش،لوازم خانگی و شیرینی و شکلات دردهدشت برگزارشده و تا ۵ اسفند ادامه دارد

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شهرستان کهگیلویه,

رییس اتاق اصناف کهگیلویه درگفت وگو باخبرنگاران اظهارداشت:در این نمایشگاه که در محل سالن فرمانداری قدیم برپاشده ، بیش از ۱۳۰ غرفه از سراسر کشور اجناس و تولیدات خود را عرضه می کنند.

,

عین الله اخوان گفت: همه کالاها و اجناس نمایشگاه عرضه مستقیم کالا (فروش بهاره) که با هدف حمایت از تولید داخلی و تامین نیاز عمومی شهروندان وتعدیل قیمت ها در ایام پایان سال برگزار می شود، با تخفیف ۵تا ۱۵ درصدی به فروش می رسد.

,

رییس اتاق اصناف کهگیلویه افزود: در این نمایشگاه همچنین مواد پروتیینی،مواد غذایی، مواد شوینده و دیگر ملزومات مرتبط به آغاز سال نو عرضه می شود.

,

وی بیان کرد: تلاش های بسیاری صورت گرفته تا این نمایشگاه تفاوتهایی محتوایی و کیفی هم از نظر تنوع و تخفیف اجناس و طراحی غرفه ها برای اولین بار در نمایشگاههای عرضه مستقیم کالا نسبت به دوره های قبل دردهدشت داشته باشد.
اخوان گفت: واحد بازرسی اتاق اصناف در این نمایشگاه مستقراست وشهروندان می توانند باشماره تلفن های ۳۲۲۶۶۳۴۵و
۳۲۲۶۳۳۱۲ هرگونه تخلف را گزارش دهند.

,
,
,

نمایشگاه عرضه مستقیم کالا فروش بهاره از ساعت ۹صبح تا ۲۱پذیرای شهروندان است.

,

 

,
,
,
,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه