اخبار داغ

به جای پذیرش پناهندگان سوری در ایالت متحده، مناطقی امن در سوریه ایجاد می کنیم

به جای پذیرش پناهندگان سوری در ایالت متحده، مناطقی امن در سوریه ایجاد می کنیم
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، اعلام کرد که می خواهد به جای پذیرش پناهندگان در ایالت متحده، مناطق امن در سوریه ایجاد کند. وی همچنین اشاره کرد : کشور های حاشیه خلیج فارس هزینه مالی ایجاد مناطق امن در سوریه را تامین می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از هرمز؛دونالد ترامپ،رئیس جمهور آمریکا طی سخنرانی در جمع طرفداران خود در قلوریدا،عصر دیروز شنبه اظهار داشت: می خواهم مناطقی امن در سوریه برای اسکان پناهندگان سوری تا زمان برقرای صلح در کشورشان ایجاد کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی افزود:کشورهای حاشیه خلیج فارس هزینه ی این ایجاد مناطق امن را تامین می کنند.

,

ترامپ ضمن دفاع از سیاست های خود پیرامون مهاجرت گفت: به هزاران نفر اجازه ورود به کشورمان داده ایم اما هنوز از هویت آن ها مطمئن نیستیم.هیچ سند و مدرکی درباره ی آن ها نداریم.ما وظیفه داریم که امنیت کشورمان را حفظ کنیم.

,

وی ادامه داد: ایالت متحده نمی خواهد اشخاصی که افکار نادرستی دارند، به این کشور وارد شوند.

,

ترامپ ضمن تبیین تصمیم خود برای مبارزه با تروریسم گقت : از وزیر دفاع خواسته ام که طرحی برای نابودی کامل داعش فراهم کند و تاکید کرد: در این طرح نهایت تلاش خود را خواهیم کرد که تروریست های اسلامی را از کشورمان دور نگه داریم.

,

ترامپ در بخشی دیگر از سخنانش از ناتو انتقاد کرد و گفت: بعضی از اعضای ناتو از پرداخت حساب هایشان به ناتو امتناع می کنند.

,

ترامپ در این خصوص گفت:ما باید اختلاف های بی فایده گذشته را کنار بگذاریم. وی تاکید کرد: من موافق  ابقای ناتو هستم اما برخی از اعضای ثروتمند ناتو از پرداخت هزینه های این سازمان اجتناب می کنند.

,

گفتنی است دونالد ترامپ، پیش از این اعلام کرده بود  که می خواهد برای پناهندگان سوری مناطقی امن در سوریه ایجاد کند اما تاکنون جزئیاتی از ایده خود پیرامون مناطق امن در سوریه و چگونگی ایجاد آن را بیان نکرده است.

,

 

,

منبع: اسپوتنیک

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه