اخبار داغ

دانشجویان دانشکده داروسازی زابل فارغ التحصیلی خود را جشن گرفتند

دانشجویان دانشکده داروسازی زابل فارغ التحصیلی خود را جشن گرفتند
شامگاه شنبه دانشجویان دانشکده داروسازی شهرستان زابل فارغ التحصیلی خود را در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جشن گرفتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  اوشیدا؛ شب گذشته، مراسم جشن فارغ التحصیلی تعداد ۳۳ نفر از دانشجویان دانشکده داروسازی در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زابل با حضور معاون آموزشی، مدیر کل آموزش، اعضای هیات علمی، دانشجویان و خانواده های دانشجویان فارغ التحصیل برگزار شد.

عضو هیات علمی دانشکده داروسازی در این مراسم عنوان کرد: انتظار می رود با تلاش و مطالعه بیشتر به مراتب بالاتر علمی برسید و به جامعه خود خدمت صادقانه کنید و این پایان، آغازی دیگر است که شما دانشجویان حتما پله های بالاتر علم را طی خواهید کرد .

دکتر هاشمزهی افزود: علم همانند نردبانی انسان را به اوج می رساند بنابراین امیدوارم با پایان تحصیل، همچنان به علم آموزی مبادرت ورزید و پله های ترقی را همچنان با سعی و تلاش طی کنید.

وی تاکید کرد: با افزایش تکنولوژی مسائل علمی روز به روز ارتقا می یابد بنابراین به منظور دستیابی به شیوه های نوین علمی و راهکارهای جدید باید مطالعه را در دستور کار قرار داد تا از دنیا عقب نمانیم.

هاشمزهی در پایان گفت: جوانان ایرانی از هوش و استعداد بالایی برخوردار هستند به طوری که شمار زیادی از دانشمندان را در جهان به اختصاص داده اند پس با خودباوری می توان شاهد رشد روز افزون رتبه علمی کشور بود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشیدا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه